Äntlingen vart det av...

• Thread starter Thread starter kjuze
  • Start date Start date
kjuze skrev:
Tack! Ja det är fortfarande julafton, går och petar lite på den och putsar lite sådär ibland bara för att se att det verkligen är sant. :)

Vart tidig jul i år.. hohoh
:tomten
:hihi :hihi för mig tog det nästan 1 vecka innan man fatta att det va sant.
grattis igen för en snygg hoj :)

sitter det nånting (som en liten keps) på kåpglaset? eller är det bara jag som ser fel?

EDIT: grattis förresten, jag är riktigt sugen på något riktigt själv nu.. mycket fin hoj!

Last edited:
scud skrev:
sitter det nånting (som en liten keps) på kåpglaset? eller är det bara jag som ser fel?

EDIT: grattis förresten, jag är riktigt sugen på något riktigt själv nu.. mycket fin hoj!

Nä, det är spegeln.. :)

kjuze skrev:
Nä, det är spegeln.. :)
givetvis, jag som funderade på om det kunde vara något sånt och tittade länge.. skulle letat efter spegeln så hade ja väl märkt hur det låg till.. dags att sova tror ja, så ja inte gör bort mig ännu mer här :D

Grattis!, kan bara säga att dom låter BRA med vance & hines. Har samma slipon. Vi ses på vägarna i sommar

Vargen2k skrev:
Grattis!, kan bara säga att dom låter BRA med vance & hines. Har samma slipon. Vi ses på vägarna i sommar

Grymt ljud! Det är så att man ryser... :)
Har du "problem" med att den drar mycket olja din hojj? Säljaren hade lite funderingar kring om det inte hade med sliponen att göra..

kjuze skrev:
Är det verkligen så om den är avställd? Ska alltså inte köra något förens nästa säsong och då försäkrar jag ju innan jag börjar köra.

Är den avställd behöver du naturligtvis inte ha trafik då du inte får vistas i trafiken. De ovan måste ha trott att den var påställd. Garageförsäkring ska du förstås ha för stöldrisken, kostar bara några hundra för hela vintern så snåla inte.

Grattis till snygg hoj! :tummenupp

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...