kjuze skrev:Tack! Ja det är fortfarande julafton, går och petar lite på den och putsar lite sådär ibland bara för att se att det verkligen är sant.
Vart tidig jul i år.. hohoh
![]()

grattis igen för en snygg hoj

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kjuze skrev:Tack! Ja det är fortfarande julafton, går och petar lite på den och putsar lite sådär ibland bara för att se att det verkligen är sant.
Vart tidig jul i år.. hohoh
![]()
scud skrev:sitter det nånting (som en liten keps) på kåpglaset? eller är det bara jag som ser fel?
EDIT: grattis förresten, jag är riktigt sugen på något riktigt själv nu.. mycket fin hoj!
givetvis, jag som funderade på om det kunde vara något sånt och tittade länge.. skulle letat efter spegeln så hade ja väl märkt hur det låg till.. dags att sova tror ja, så ja inte gör bort mig ännu mer härkjuze skrev:Nä, det är spegeln..![]()
Vargen2k skrev:Grattis!, kan bara säga att dom låter BRA med vance & hines. Har samma slipon. Vi ses på vägarna i sommar
kjuze skrev:Är det verkligen så om den är avställd? Ska alltså inte köra något förens nästa säsong och då försäkrar jag ju innan jag börjar köra.
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |