Äntlingen vart det av...

• Thread starter Thread starter kjuze
  • Start date Start date
kjuze skrev:
Tack! Ja det är fortfarande julafton, går och petar lite på den och putsar lite sådär ibland bara för att se att det verkligen är sant. :)

Vart tidig jul i år.. hohoh
:tomten
:hihi :hihi för mig tog det nästan 1 vecka innan man fatta att det va sant.
grattis igen för en snygg hoj :)

sitter det nånting (som en liten keps) på kåpglaset? eller är det bara jag som ser fel?

EDIT: grattis förresten, jag är riktigt sugen på något riktigt själv nu.. mycket fin hoj!

Last edited:
scud skrev:
sitter det nånting (som en liten keps) på kåpglaset? eller är det bara jag som ser fel?

EDIT: grattis förresten, jag är riktigt sugen på något riktigt själv nu.. mycket fin hoj!

Nä, det är spegeln.. :)

kjuze skrev:
Nä, det är spegeln.. :)
givetvis, jag som funderade på om det kunde vara något sånt och tittade länge.. skulle letat efter spegeln så hade ja väl märkt hur det låg till.. dags att sova tror ja, så ja inte gör bort mig ännu mer här :D

Grattis!, kan bara säga att dom låter BRA med vance & hines. Har samma slipon. Vi ses på vägarna i sommar

Vargen2k skrev:
Grattis!, kan bara säga att dom låter BRA med vance & hines. Har samma slipon. Vi ses på vägarna i sommar

Grymt ljud! Det är så att man ryser... :)
Har du "problem" med att den drar mycket olja din hojj? Säljaren hade lite funderingar kring om det inte hade med sliponen att göra..

kjuze skrev:
Är det verkligen så om den är avställd? Ska alltså inte köra något förens nästa säsong och då försäkrar jag ju innan jag börjar köra.

Är den avställd behöver du naturligtvis inte ha trafik då du inte får vistas i trafiken. De ovan måste ha trott att den var påställd. Garageförsäkring ska du förstås ha för stöldrisken, kostar bara några hundra för hela vintern så snåla inte.

Grattis till snygg hoj! :tummenupp

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back