Äntligen

Engelolsen

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2008
Hoj
Svart Er6
Tog min första tur nu skönt att komma ut och köra med tanke på att jag tog mc kortet i höstas nice som fan men lite kallt efter en timme om händerna :yoparty Flera som varit ute ??????

Jodå visst har man varit ute då o då men värmen saknar man. Sen väntar man ju på att all grusen skall sopas bort.

Japp, igår var första dagen. Och det var riktigt gott trots att det var lite småkallt. Men det blir ju bara bättre fom nu ;-)

Engelsolsen: Ser att du bor i Sollentuna... jag med.
Kan rapportera att gatusopbilen är ute och kör i området idag... :)

Själv har jag kört sedan några veckor tillbaka... har du testat häggvikstunneln på hoj än? Sjukt skönt ljud när man drar på. :)

Jaha... Så var man så dum att man inte laddade batteriet under dvalan:huvet .. Så det bar av till Biltema, skulle köpa en laddare... Men jag vägrade vänta med att ta första turen igår då jag hela dagen på jobbet INTE kunde sluta titta ut genom fönstret och se den underbara solen.. så jag köpte mig ett nytt batteri istället och körde en go runda på 2 timmar tills mörkret föll över malmö :yoparty

Yeeeeeh!!!:tuttar :tuttar :tuttar

Last edited:
själv tog man premiärturen 18:mars iår, kanske bör tillägga att jag bor i umeå :) Är nog inte SÅ många som har varit ute före 18 mars här iår tror jag ;)
Lite släpp blev det ibland men inga farliga ögonblick, bara lite skönt slir bak ibland

Engelsolsen: Ser att du bor i Sollentuna... jag med.
Kan rapportera att gatusopbilen är ute och kör i området idag... :)

Själv har jag kört sedan några veckor tillbaka... har du testat häggvikstunneln på hoj än? Sjukt skönt ljud när man drar på. :)

Japp tog den då polarna ville höra hur det lät med hurric slipon mullra fint när man drar på synd att de inte kunde haka på med bilen :)
Säg till om du är sugen på att åka en sväng ..

Back