Aleksander
................
FAAAAAAAAAAAAAN jag kommer förlora min kärlek pga vintern
...räcker att säga???....
...räcker att säga???....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UglyCute skrev:Du har iaf ngn, finns vissa som inte har något i kärleksväg alls![]()
Angenämt att träffas.UglyCute skrev:Victoria![]()
:cornG-MAN skrev:Angenämt att träffas.
Nej nej nej, ingen blir utsläng härifrån??!!UglyCute skrev:Ja det är väl bättre att göra det nu än när jag antagligen blir utstlängd härifrån i veckan...
UglyCute skrev:Ja det är väl bättre att göra det nu än när jag antagligen blir utstlängd härifrån i veckan...
Alex är en sån coool kille heheG-MAN skrev:hej jag heter Aleksander vad heter du?![]()
heimdal skrev:hmm.. man kanske borde flytta ner till danmark.. vinter 1 vecka om året typ.. de e ju språket som e problemet bara
![]()
heimdal skrev:i .. really.. hat u guys...
snow is teh devil!!! and slask is her sister

UglyCute skrev:Alla andra tjejer som joinade samtidigt som mig blev utslängda rätt fort så ingenting är omöjligt...![]()
Kanske för att de
inte hade ett hojintresse utan var här för att diskutera hästar och joinade pga av att en medlem här på sh hade joinat er hästforum, va den nu hette.
jag hoppas att det håller sig till att vara snö i vinter, jag blir galen på slask, snö är ialla fall vackert och ljust. slask är bara av ondo.2fast4hjo skrev:Godmorgon..det snöar här hemma (i lyrestad) hur är det i skövde
Hoppas inte snön håller i sig så pass länge denna vintern. Hade snö här i slutet av mars.![]()
crashtestdummy skrev:jag hoppas att det håller sig till att vara snö i vinter, jag blir galen på slask, snö är ialla fall vackert och ljust. slask är bara av ondo.
Får la köpa tjockare handskar kanske. Annars tycker jag det funkar rätt bra att köra så länge det inte är halt.
237 skrev:Har kommit lite snö här med![]()
Xyron skrev:Var minus 12,6 grader när man klev upp på morgonen.. =/

|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!