Äntligen snö.

UglyCute skrev:
Ja det är väl bättre att göra det nu än när jag antagligen blir utstlängd härifrån i veckan...
Nej nej nej, ingen blir utsläng härifrån??!! :va
Då hade jag vart utsläng för längesen ;)

heimdal skrev:
i .. really.. hat u guys...

snow is teh devil!!! and slask is her sister

Godmorgon..det snöar här hemma (i lyrestad) hur är det i skövde :va

Hoppas inte snön håller i sig så pass länge denna vintern. Hade snö här i slutet av mars. :mad:

UglyCute skrev:
Alla andra tjejer som joinade samtidigt som mig blev utslängda rätt fort så ingenting är omöjligt... :confused:

:7peta Kanske för att de :tuttar inte hade ett hojintresse utan var här för att diskutera hästar och joinade pga av att en medlem här på sh hade joinat er hästforum, va den nu hette.

:felämne

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Godmorgon..det snöar här hemma (i lyrestad) hur är det i skövde :va

Hoppas inte snön håller i sig så pass länge denna vintern. Hade snö här i slutet av mars. :mad:
jag hoppas att det håller sig till att vara snö i vinter, jag blir galen på slask, snö är ialla fall vackert och ljust. slask är bara av ondo.

crashtestdummy skrev:
jag hoppas att det håller sig till att vara snö i vinter, jag blir galen på slask, snö är ialla fall vackert och ljust. slask är bara av ondo.

Ja hellre snö än slask. Att göra snölykor så pass sent hör inte till vanligheterna precis, en vecka efter denna gjordes var det mc-premiär :)

Bifogat

• snö i mars 3.JPG
    snö i mars 3.JPG
    65.5 KB · Visningar: 65
Inget väder (i Gbg) känns så kallt som +1 grad och regn. Jag kände inte gashanden när jag kom till skolan imorse. :gnissla Får la köpa tjockare handskar kanske. Annars tycker jag det funkar rätt bra att köra så länge det inte är halt.

I morse var det ju riktigt kul att köra hojj till jobbet, gick att köra brett nästan över allt. Jag hoppas att det blir lite kallare ganska snart här i sthlm.

Fast att köra hem i ösregnet var ju inte lika kul :4skrika

I Eskilstuna har det regnat hela dagen, fortsätter att ösa ner.
Tänkte innan det hade börjat regna så mycket att man skulle ta cyklen till jobbet och vara duktig å motionera.. hmm visst.. ångrar man ordentligt nu när de är kallt å blåsigt och regnet bara fortsätter vräka ner.

Vill hellre ha snö

Vill hem till ett varmt bad!!

Jag vill helst ha sommar! Och varma vindar! Man skulle kunna vara lite mer som en björn... Gå i ide..

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!