Israel vill naturligtvis också ha en vapenvila. Bor du under en sten eller? Vad är det som är så svårt att förstå?
Nej, Nacka. Det står här brevid. Men vart du får din information till att börja med?
Sydsvenskan för ovanlighetens skull skrev:Senast uppdaterad: 10 januari 2009 18:12
GAZA. Israel hotade på lördagen att ytterligare trappa upp kriget i Gaza.
Konflikten gick in på sin tredje vecka och antalet dödade palestinier passerade 800 med god marginal.
Israeliska flygplan spred under dagen ut flygblad över Gaza stad för att varna invånarna för att krigsinsatserna mot Hamas och andra militanta grupper kommer att öka.
”För er egen och era familjers säkerhet uppmanas ni att inte gå i närheten av terrorister, vapenlager eller vapen”, stod det på flygbladen som var skrivna på arabiska.
Både EU och USA upprepade för sin del kravet på ett omedelbart eldupphör.
Sen har jag svårt att få in hur dom dels vill ha vapenvila, men samtidigt skickar ut flygblad & berättar att nu jeflar smäller det.

Glashus igen, siffertrollaren.![]()
Vilka siffror stämmer inte? Daily Mail, Antalet av dina påhittade s.k yrkesdemonstranter eller? Saknar fortf. en länk till där det bekräftas, eller åtminstone en hemsida till företaget där dom är anställda

Men gå med i de där tågen för misslyckade människor då. Vem stoppar dig?![]()
Ingen? Vart har jag uttryckt min önskan överhuvudtaget? Jag påpekade bara att du hade fel. Du säger att det bara är lite folk från AFA samt några här på SH som tycker Israel gör fel. Jag berätta då för dig att säkerhetsrådet röstade 14-0 och USA haka på efter omröstningen, samt att flera hundra tusen protesterar. Men jag känner inget vidare behov av att visa mitt stöd för vardera sida då jag inte sympatiserar med dom. Svårare än så var det inte.
Skulle vara väldigt kul att stöta på dig på nån bana till sommaren...
Får man fråga varför? Jag delar nämligen inte känslan och kan inte alls förstå varför det skulle vara kul? Senaste killen här på SH som såga dig vid forknölarna hota du ju med stryk

Jo det brukar låta så när ni börjar helgardera er när ni till och med själva börjar inse att antisemitismen lyser igenom för mycket![]()
Ett exempel på där jag visar upp mitt ogillande mot just judar vore på sin plats här. Båda försöker vinna ett krig som inte kan vinnas, så i mina ögon är båda sidor förlorade stackare. Sen hur du får det till att jag skulle vara nån form av hobby-nazist/antisemit får stå för dig.
Jag vet att jag har rätt.
Rätt om vad? Inte om historien till kriget, inte hur det starta den här gången och inte om vilka som är för eller emot. Vad har du rätt i?

Förstår du det? Det spelar ingen roll om din klassföreståndarinna i lågstadiet tyckte att alla skulle mysa i kuddrummet och att den som inte gjorde det var osolidarisk eller whatever.
Fick du inte vara med & mysa? Är det där skon klämmer?