Äntligen en sammansvärjning värd att stödja!

"Sverige ska ha president" blir mer o mer som USA varje dag. :gnissla

:mad: Sådana tankar är ett hot mot demokratin... Och USA är absolut ingen demokrati. Deras röstningssystem och hårt patriotiska massmedia är att gämföra med vilken bananrepublik som helst... :fatta!

HK skrev:
:mad: Sådana tankar är ett hot mot demokratin... Och USA är absolut ingen demokrati. Deras röstningssystem och hårt patriotiska massmedia är att gämföra med vilken bananrepublik som helst... :fatta!

Hot mot demokratin? Det var starka ord. Hur då menar du?

Sjukt att man ska födas till en befattning man inte får välja själv.
Att kungabarnen håller god min beror ju på att de uppfostrats för att en dag ta över efter mammsen och pappsen.

Lika illa som när religösa prackar på sina barn samma uppfattning, men det är en annan historia.

Poacher skrev:
att avskaffa monarkin är ett hot mot demokratin.

Ähum, hur då menar du? Demokrati betyder 'folkstyre' trots det att kvällspressen gjort sitt bästa för att urholka ordets betydelse.

Jag vill vara med i en sammansvärjning för att landsförvisa pr-horor såsom Birgitta Ohlsson, Jan-Emanuel Någonting, mfl...

Ut med packet, mediahoror o halickar, vår monarki är bara en marionettmöbel, kungahuset är i alla fall en hop invandrare från början tillslut...
Dags att införa en ren demokrati, utan kunga hus, kostar bara en massa skattepengar som vi kan lägga på skolor och sjukvård.

Nu kommer det att bli reaktioner minsann.... :tummenupp

Kan vi inte ha en sammansvärjning mot parkeringsvakter?

De är ju inte till nån större nytta och föds in i ett arbete ingen vill ha, jag tycker de ska bli fria.

Hmmm jag får en liten känsla här av att Sessorna och Prinsen inte alls känner sig som slavar direkt.

Ok att de är övervakade jämnt vilket måste vara hemskt MEN mitt moto är : Pengar ger frihet.
Självklart kan man inte köpa sig lycka och hälsa (inte helt iallafall) men fan va långt man kommer.

Att ligga på en nice båt i rivieran och glazza känns i mina ögon inte som slaveri.
Att slita på ett vårdhem för en piss lön tex känns mycket mer som slaveri.

RocketQueen skrev:
Hmmm jag får en liten känsla här av att Sessorna och Prinsen inte alls känner sig som slavar direkt.
Ok att de är övervakade jämnt vilket måste vara hemskt MEN mitt moto är : Pengar ger frihet.
Självklart kan man inte köpa sig lycka och hälsa (inte helt iallafall) men fan va långt man kommer.
Att ligga på en nice båt i rivieran och glazza känns i mina ögon inte som slaveri.
Att slita på ett vårdhem för en piss lön tex känns mycket mer som slaveri.

Du har helt rätt, så anställ kunga familjen inom vården, det skulle ge massmedia folket en del att bry sig i..

tassen skrev:
Du har helt rätt, så anställ kunga familjen inom vården, det skulle ge massmedia folket en del att bry sig i..

:hihi Har liiiite svårt att se att se Sessorna där fast de verkar ju trevliga så de kanske ställer upp. :rolleyes:

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back