FjordHunter
Adventurer
Länkagen klara och hojen provkörd och visst känns körställningen lite bättre men körställningen blir rätt ihopkrupen så det kommer krävas lite tillvänjning innan det känns "rätt". Sendraget i höfterna var inte långt borta och jag skulle gärna ha haft fotpinnarna längre ner just för körställningens skull men nu medger ju inte konstruktionen och markfrigången det.
Det slog mig igen nu när man inte kört hojen på ett tag hur jäkla trögstyrd den är. Jag antar att det till stor del beror på dom stora och extremt tunga hjulen men det blev ju faktiskt bättre när jag sänkte den fram tidigare så jag ska nog testa sänka lite mer men frågan är hur mycket man törs? Vad kör ni andra XS-rävar med för gaffelhöjd?
Det slog mig igen nu när man inte kört hojen på ett tag hur jäkla trögstyrd den är. Jag antar att det till stor del beror på dom stora och extremt tunga hjulen men det blev ju faktiskt bättre när jag sänkte den fram tidigare så jag ska nog testa sänka lite mer men frågan är hur mycket man törs? Vad kör ni andra XS-rävar med för gaffelhöjd?