Ännu en heldag på anderstorp den 21 augusti!

Anderstorp

Blir det bara en dag eller som föra gången ?? det hade varit finfint med 2 dagar då man ändå är där....:)

QUOTE=Nr:18]Scacomp och HET arrangerar en ny bandag då många framfört önskemål om detta. Läs mer och anmäl er på www.scacomp.se[/QUOTE]

Denna gång blir det endast en dag. Du kommer dock att få åka så mycket att du kräks :tungan

Nr:18 skrev:
Denna gång blir det endast en dag. Du kommer dock att få åka så mycket att du kräks :tungan
Det sa du förra gången också, men jag blev bara illamående av all åkning. Jag lyckades hålla tillbaka kräkningarna. Det är ju falsk marknadsföring :mad: :7peta

Om jag inte kräks den 21:a så vill jag ha femtio kronor tillbaka på anmälningsavgiften :banana

Får man tillbaks pengarna om det regnar, kan jag köra utan slipoff, måste man ha kolfiberhugger, finns gud.

Hur länge tar det innan bekräftelsen kommer på mail?

/Urban

eus skrev:
Ah jag får se om jag kan komma. Tror jag jobbar den helgen men det går nog att ordna. Fast 1.41 behöver vi inte köra på :eek:
Jag vill! Men jag har inget originalsystem :(
Kanske skulle lufta millen. Den tog ju sin oskuld där.

Tillåtet att ha racetec i trafikgruppen?? "eju ej gk för gata"

En kort enkel fråga, av intresse bara: När det är bandag för hojjar på Anderstorp, är det på "Anderstorp" :
KARTA.jpg

eller är det en avsnoppad variant, så intillboende senila bönder inte störs av buller annat än av traktorer ?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman