Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Absolut inte. Kroppen värker, som sig bör idag, av träningsvärk. Det är kvaliteten det hänger på, inte kvantiteten.Nr:18 skrev:Det blev inte för lite körning då?![]()
Instruktörerna har fått instruktionerna nu, dom kommer att skärpa sej till nästa gångFroven skrev:Erat upplägg med att köra på Anderstorp ställer ju de andra banorna/arrangörerna i skuggan.
Grym dag återigen![]()
.
Lite förhoppningsvis konkret kritik bara :
Vissa instruktörer kan behöva ett visst mått av instruktioner.....
Lite tydligare info angående den sista delen av dagen, den så kallade s***t-t******n, vilka den var till för och vilka som fick vara med..![]()
Längtar till nästa heldag arrangerad av er...
//Peter
Nr:18 skrev:Instruktörerna har fått instruktionerna nu, dom kommer att skärpa sej till nästa gång![]()
Heldagar kommer det förmodligen inga fler denna säsong, isåfall kommer det upp här på forumet, däremot kanske vi kör en kvällskörning i slutet av september om det är bra väder.
Underlaget finns, men inte bantid. Banan är hårt bokad i höst.Jocke K skrev:Jag tror att det finns underlag för fler heldagar i år. Det är ca två månader kvar innan hojarna ställs in för vintern. Vad jag vet så är det endast två heldagar på Knutstorp som återstår av årets bankörningskalender.
2ono skrev:Anderstorp är definitivt en rolig och säker bana och jag gillar den skarpt.
vart 3,5 timmars effektiv körning och impad av killen med pareser i benen som körde R1.
Det klotades friskt och hoppas alla klarade sig bra.
Hur kommer det sig att oförsäkrade och försäkrade blandades i snabb grupp dvs gathojar och race åkare?? vad säger fb om det eller gäller inga försäkringar i den gruppen.
Tack för en toppendag , kommer igen![]()
//Martin//
Nr:18 skrev:Underlaget finns, men inte bantid. Banan är hårt bokad i höst.
Menar du den med 9 deltagare? Intäkten räckte inte ens till banhyran....Arawak skrev:Inte äns nån sent i oktober? Som förra året?
Det undrar jag också lite så här i efterhand2ono skrev:Hur kommer det sig att oförsäkrade och försäkrade blandades i snabb grupp dvs gathojar och race åkare?? vad säger fb om det eller gäller inga försäkringar i den gruppen.
sandstream skrev:Nu finns det en liten film från dagen här!
(Klicka på länken Anderstorp)
Filmat med kamera placerad under toppkåpan.
Nr:18 skrev:Menar du den med 9 deltagare? Intäkten räckte inte ens till banhyran....
En 480-linjers hjälmkamera (bulletcam, pennkamera eller vad man vill kalla det) kopplad till en vanlig DV-kamera på tanken (en Panasonic NV-GS250, ganska ny och dyr).flugan skrev:Vad har du för utrustning att filma med?
Första banan jag haft nytta av alla effekt.t-rex skrev:Ahhh, jag måste ha mer effekt. Kan man inte jacka en kolv eller nåt?
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |