Ännu en heldag på anderstorp den 21 augusti!

sandstream skrev:
Är bra sugen på att testa Anderstorp men....

Hur kommer det sig att det är så dyrt?
1000:- är ju nästan dubbelt så mycket som en del andra banor kostar att köra på vid liknande arrangemang.
Anmäl dej och kom dit så får du se varför det är dyrt. Körtiden överstiger alla arrangemang du tidigare kört.

ThomasN skrev:
Sopigt, har fortfarande inte fått någon bekräftelse. :mad:
Alla som har betalat fram till igår har en plats. Bekräftelse är utskickat. De som inte fått sin bekräftelse kan maila till kansliet, det finns ca 15 betalningar som inte gått att spåra pga att man inte angett namn.

Mulles skrev:
Jag anmäler mig om det finns platser kvar och nån kan åtaga sig att få mig att glömma kraschnojjan från A-torp som jag haft de senaste åren och få upp mig i 1.41-tempo :)

Finns det platser kvar?
Platser finns några stycken. 1,41-tempo kan ordnas :tummenupp

Nr:18 skrev:
Anmäl dej och kom dit så får du se varför det är dyrt. Körtiden överstiger alla arrangemang du tidigare kört.
Tyvärr så sket det sig den dagen, ska hålla i ett kalas för dottern men jag håller ögonen öppna för kommande körningar :tummenupp

Är det några omkörningsförbud i snabba gruppen eller är det helt fritt?

Sen såg jag först nu att man var tvungen att ha licens när man skall köra banhoj.. vilket jag inte har så då får man väl ta den sura gathojjen då. :(

Edit: Omkörningar kan väl jag glömma ändå med min gammel-gathoj :hihi

ThomasN skrev:
Är det några omkörningsförbud i snabba gruppen eller är det helt fritt?

Sen såg jag först nu att man var tvungen att ha licens när man skall köra banhoj.. vilket jag inte har så då får man väl ta den sura gathojjen då. :(

Edit: Omkörningar kan väl jag glömma ändå med min gammel-gathoj :hihi
Ta med båda hojarna så ska jag ordna så du får testa din räser :tummenupp

Nr:18 skrev:
Ta med båda hojarna så ska jag ordna så du får testa din räser :tummenupp

Låter nice :Bugar Har bara kört min räser nu ett tag så den gamla lär ju kännas som en moped...

Fan vad surt att jag missade licensdagarna på Gelleråsen alltså... tur att det blev en vända till så man hinner få den i år iallafall.

Gissa om man vart lycklig när frun och svärföräldrarna kom med födelsdagspresenten:
En plats den 21/8 på Anderstorp :) :banana :yoparty

sandstream skrev:
Gissa om man vart lycklig när frun och svärföräldrarna kom med födelsdagspresenten:

Coolt, ses på söndag :tummenupp

Långsamma gruppen förmodar jag? :hihi

(givetvis inte för att jag tror att du kör långsamt utan för att din fru/dina föräldrar är oroliga)

sandstream skrev:
Jag förväntar mej att du kommer fram och presenterar dej. Jag finns vid besiktningen från 7-9, sedan håller jag ett kort förmaningstal innan vi kör igång :tummenupp

KOmmer det bli 20 eller 30 min pass??
Kan man byta grupp om man hamnat fel??

Kommer bli grymt skoj , prognosen säger sol :)

Det är fan skoj på riktigt att köra hoj!

Edit; Nu är självmordet nära. Hemkörningspizzatelefonnumret är spårlöst försvunnet!

Last edited:
Back