Ännu en heldag på anderstorp den 21 augusti!

Anderstorp

Blir det bara en dag eller som föra gången ?? det hade varit finfint med 2 dagar då man ändå är där....:)

QUOTE=Nr:18]Scacomp och HET arrangerar en ny bandag då många framfört önskemål om detta. Läs mer och anmäl er på www.scacomp.se[/QUOTE]

Denna gång blir det endast en dag. Du kommer dock att få åka så mycket att du kräks :tungan

Nr:18 skrev:
Denna gång blir det endast en dag. Du kommer dock att få åka så mycket att du kräks :tungan
Det sa du förra gången också, men jag blev bara illamående av all åkning. Jag lyckades hålla tillbaka kräkningarna. Det är ju falsk marknadsföring :mad: :7peta

Om jag inte kräks den 21:a så vill jag ha femtio kronor tillbaka på anmälningsavgiften :banana

Får man tillbaks pengarna om det regnar, kan jag köra utan slipoff, måste man ha kolfiberhugger, finns gud.

Hur länge tar det innan bekräftelsen kommer på mail?

/Urban

eus skrev:
Ah jag får se om jag kan komma. Tror jag jobbar den helgen men det går nog att ordna. Fast 1.41 behöver vi inte köra på :eek:
Jag vill! Men jag har inget originalsystem :(
Kanske skulle lufta millen. Den tog ju sin oskuld där.

Tillåtet att ha racetec i trafikgruppen?? "eju ej gk för gata"

En kort enkel fråga, av intresse bara: När det är bandag för hojjar på Anderstorp, är det på "Anderstorp" :
KARTA.jpg

eller är det en avsnoppad variant, så intillboende senila bönder inte störs av buller annat än av traktorer ?

Back