fick man vara med om igår, då jag och några polare från WWW.SIDEKICKSMC.COM va ute och körde litegrann. Låg i runda slängar runt 240 km/h när det från ingenstans bara smäller till HÅRT i huvet på mig! Det bara ryckte till i huvet. Det svartnar för mina ögon och instinktivt bromsar jag ner till ca 100 km/h. Öppnar ögonen och ser då fullt med blod inälvor och fjädrar över hela mig, hjälmen och tanken. En jävla fågel, modell STÖRRE har man tagit med som fripassagerare! Fick fan ont i huvet. Så det va bara att vända hem och tvätta av sig allt innanmäte från fågeln. Polaren bakom såg bara hur det exploderade och grejjer bara flög hej vilt överallt och hur bromslampan lyste rött!
Tur att vägen inte svängde och att man fick den på hjälmen och inte på halsen eller nåt.
Kan åxå meddela att det inte luktar Calvin Clein om en fågels innanmäte, höll på att spy av stanken!!
// R
Tur att vägen inte svängde och att man fick den på hjälmen och inte på halsen eller nåt.
Kan åxå meddela att det inte luktar Calvin Clein om en fågels innanmäte, höll på att spy av stanken!!
// R