Äcklig erfarenhet.......

Mekus skrev:
Alla vet väl att det finns en ovalbana i Växjö, tror den kallas nånting i stil med "Norrleden"

Jäpp, den fortsätter på Söderleden och vidare ut på RV 30 mot Öhr. :p

Jävla fågel....otur!

oj oj oj

fattar inte hur man kan köra sååå fort själv ligger jag alltid 20 km/h under tillåten hastighet. lite drygt på 30väg bara :skrämd

Mekus skrev:
Alla vet väl att det finns en ovalbana i Växjö, tror den kallas nånting i stil med "Norrleden"
Jag har alltid trott att den heter Örbyleden.

Marals76 skrev:
Körde ni på en strip då eller??? För inte tusan får man köra i 240 i allmän väg!:mattias

finns ingen väg som man får köra 111km/h timmen på heller.. och eftersom du påpekar en sån obetydlig sak som hastighet i den här frågan så förmodar jag att du inte gjort något sådant hemskt i heeela ditt liv. :confused:

själv har jag spärrat alla växlar förutom ettan, den gör ju 108km/h vid rödmarkeringen och det räcker.

//håkan

håkan skrev:
finns ingen väg som man får köra 111km/h timmen på heller.. och eftersom du påpekar en sån obetydlig sak som hastighet i den här frågan så förmodar jag att du inte gjort något sådant hemskt i heeela ditt liv. :confused:

själv har jag spärrat alla växlar förutom ettan, den gör ju 108km/h vid rödmarkeringen och det räcker.

//håkan

Då har jag lite mer problem, jag måste ändra varvtalsregulatorn till ett lägre varvtal då min gör ca117km/h i ettan :squid

Inte många kurvor man tar i 240 kanske, så det var iaf ingen fara med den saken eller? :rolleyes:

Allvarligt talat, tur som fan hade du! Otrevlig upplevelse... Som tur är så är ju inte risken överdrivet stor att något sånt ska hända, även om det gör det ibland.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti