Äcklig erfarenhet.......

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
fick man vara med om igår, då jag och några polare från WWW.SIDEKICKSMC.COM va ute och körde litegrann. Låg i runda slängar runt 240 km/h när det från ingenstans bara smäller till HÅRT i huvet på mig! Det bara ryckte till i huvet. Det svartnar för mina ögon och instinktivt bromsar jag ner till ca 100 km/h. Öppnar ögonen och ser då fullt med blod inälvor och fjädrar över hela mig, hjälmen och tanken. En jävla fågel, modell STÖRRE har man tagit med som fripassagerare! Fick fan ont i huvet. Så det va bara att vända hem och tvätta av sig allt innanmäte från fågeln. Polaren bakom såg bara hur det exploderade och grejjer bara flög hej vilt överallt och hur bromslampan lyste rött!

Tur att vägen inte svängde och att man fick den på hjälmen och inte på halsen eller nåt.

Kan åxå meddela att det inte luktar Calvin Clein om en fågels innanmäte, höll på att spy av stanken!!

// R

Oooo fyyy F********N!! :eek:

I det läget hade du någ tur att du inte bröt nacken av dig. En fågel på något kilo får ju en j*vla kraft om den sopar in i hjälmen i den farten. :skrämd

Bara att skaffa högre kåpglas i ligga mer.

Körde ni på en strip då eller??? För inte tusan får man köra i 240 i allmän väg!:mattias

aj aj aj!! Låter inte som om det var en trevlig upplevelse...

men som sakt tror du ska tacka högre makter, att du inte bröt nacken!

/NeO :tummenupp

tror tourinbutiken säljer högre kåpglas till dig :o)
en windjammerkåpa vore kanske på sin plats :hej

Twin skrev:
fick man vara med om igår, då jag och några polare från WWW.SIDEKICKSMC.COM va ute och körde litegrann. Låg i runda slängar runt 240 km/h när det från ingenstans bara smäller till HÅRT i huvet på mig! Det bara ryckte till i huvet. Det svartnar för mina ögon och instinktivt bromsar jag ner till ca 100 km/h. Öppnar ögonen och ser då fullt med blod inälvor och fjädrar över hela mig, hjälmen och tanken. En jävla fågel, modell STÖRRE har man tagit med som fripassagerare! Fick fan ont i huvet. Så det va bara att vända hem och tvätta av sig allt innanmäte från fågeln. Polaren bakom såg bara hur det exploderade och grejjer bara flög hej vilt överallt och hur bromslampan lyste rött!

Tur att vägen inte svängde och att man fick den på hjälmen och inte på halsen eller nåt.

Kan åxå meddela att det inte luktar Calvin Clein om en fågels innanmäte, höll på att spy av stanken!!

// R

Jag har fått en fågel på armen i 170 km/h. Gjorde faktiskt lite ont. Armen blev helt vit efter "dammet" från fågeln.

\Masonit

höll på att få en uggla i huvet en gång! den flög förbi framför mig när jag åkte i ca 100 km/h...

Marals76 skrev:
Säger det samma skulle aldrig i livet köra så fort på en allmän väg. :rolleyes:

Jag har hört om en kille som kört i hela 260 km/h, fan det hade jag aldrig vågat! Ska man tro på en sådan snackare?? Rent Vansinne! :rolleyes:

Tänkte dessutom ta körkort nu till sommaren, men jag har hört att dom där vansinnesmaskinerna har tokhöga premier! :p

/R

Twin skrev:
Jag har hört om en kille som kört i hela 260 km/h, fan det hade jag aldrig vågat! Ska man tro på en sådan snackare?? Rent Vansinne! :rolleyes:

Tänkte dessutom ta körkort nu till sommaren, men jag har hört att dom där vansinnesmaskinerna har tokhöga premier! :p

/R

Hmmm...... Undras varför - 240, 260 mm Hmmmm :confused:

Äh! Sluta jalma...

Viktigast var väl att han klara sig!!! :fakta

Körde själv 260 km/h på väg hem från stan igår (på 80 km/h väg), å en fågel tog jag med armen i 140 knyck för tre dar sen, men lika glad för de e jag... (men gladast är nog räven) :D måste bara...

P.S. Å om ni tycker en liten fågelmage luktar illa får ni gärna komma på studiebesök till mitt jobb så ska jag nog hitta nått värre :fakta :p

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti