Ar nere hos brorsan i Spanien (Granada) och glider lite. Forsta dagarna var jag lite forvanad over hur lite hojar det var har, spanjakerna tycker i och for sig att det ar kallt an. Men idag kikade solen fram och da dok de upp. Ganska gammla hojar med detta ar ju inget rikt omrade. I alla fall. Vi hyrde i alla fall bil och skule ner till Narja (pa vag till marbella, sodra spanien) Vi tog kust vagen och javlar vilka vagar. Fin asfalt, latt 100 meter ner till vattnet hundra till upp pa andra sidan vagen, javligt fint och 3-4 filer, och sen vilka kurvor. Langa fina jamna kurvor och inte en rakstracka. Korde tyvar en Clio 1,2 (varldens sloaste bil, vaxla ner hela tiden) Men nar hojarna kom ville jag bara hoppa ut och lifta. Nu har jag kollat pa bil uthyrningsfirman och han sager att man inte kan hyra hoj nanstans. Fan!!! 300mil hej till hojen och har ser man sa otroligt grymma vagar och fin natur. Avakning leder dock ABSOLUT till doden. Mer adrenalin.. Tog lite bilder med ska se hur det bilr nar jag kommer hem. Ska forska i hur det gar att hyra i malaga for da ska jag ner i host eller nasta var.
Som alltid ar det nog omojligt att lasa det jag skriver... ha det.
Som alltid ar det nog omojligt att lasa det jag skriver... ha det.