Skitsnacks-tråden 2015

Raderad medlem 61114

Guest
Ska köra upp den 18 maj och har försökt få någon handledare privat för att känna mig säkrare. Nu är tiden knapp så det är kanske inte någon ide att kolla här om nåt sånt? Tror jag kan klara det, men hade känts bättre med fler mil bakom styret. Nu suger det rejält i tarmen att få starta min Honda o bara köra iväg:)

Hej! Har tyvärr alldeles för mkt att göra nu för att kunna erbjuda mig att vara ute och köra mkt, men om du vill kan vi ju skicka in papper och Försöka komma ut några timmar dagarna innan uppkörningen så du känner dig lite bekvämare.

Närmsta tiden är det flytt och fixa huset in och utvändigt inför försäljning varvat med barn varannan vecka och Kinnekulle 2 helger däremellan :)

Är Kristi himmelsfärdsdagen den 14:e röd? Isf skulle vi kunna ta en ordentlig vända då? Fyller du upp tanken åt mig så får du några timmar i sadeln :tummenupp
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Samkörning till Bikedagarna på lördag från Uddevalla.

Träffas innan kl 13 på Torget.

Kom och kramas med oss :D
 

pippirull

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2014
Ort
Vänersborg
Hoj
Honda hornet 900-04
Tack vad snällt av dej att vilja hjälpa till. Jag lyckades tack o lov hitta en kille på gymmet som erbjöd sig så mycket tid han hann med. Förstår ditt dilemma med barn och allt som rör sig runt en. När jag har klarat kortet så kan vi ju ta en tur när det klaffar i tider om du vill. Vill tacka igen ändå 4Life för du erbjöd dig, mycket unikt och snällt.
 

Raderad medlem 61114

Guest
Hade bara vart kul :) Lycka till med uppkörningen och glöm inte att ta dig till Tjejdagen på Falkenberg sen när du har lappen :banana

Tjejdagen är den 30 maj så det blir ju skitkul att få köra på en rejsbana det första du gör :tummenupp Kolla in "Tjejdag på Falkenbergs motorbana" på facebook för mer info :fakta
 

pippirull

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2014
Ort
Vänersborg
Hoj
Honda hornet 900-04
Tack så mycket, Låter helt suveränt. Ska kika på detta.. Kolla chemat och försöka planera in det. Bara lappen är i handen så ...
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Tack så mycket, Låter helt suveränt. Ska kika på detta.. Kolla chemat och försöka planera in det. Bara lappen är i handen så ...

Vi håller tummarna =)



På tiden vi kör en ordentlig sammåkning här i krokarna nu.
 

Raderad medlem 61114

Guest
Fan min hoj e fortfarande på verkstad :/ Hade barnledig helg och vädret var toppen, fan :/ Nu är iaf bromsvätska och olja bytt, nu väntar han bara på bultarna till bromsoket som vart runddragna och en ny klämringen till packboxen. Men fan man hade ju velat köra in grejorna så man är säker på att det håller tätt innan bandagarna... Blir tight att få tid att fixa eventuella brister på bara några få dagar.

Imorgon blir det lite helgmys med ungarna och iväg till Bike med dom några timmar på Lördag, sen får dom hem till mamman igen så jag får packat och flyttat. Får Försöka få en provtur och stressa hojen lite på Måndag efter jobbet för sen måste jag fan få ordning g hemma... Kinnekulle om exakt en vecka :yoparty

Zinik! Ska vi ta en kaffe å skruva lite fjäderspänning på Måndag kanske?:gnissla
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jag vill också vara med!!!!!

Jag hade hoppats på att vara hemme imorgon.. Är i/på Bromma och jobbar:) Men det krånglar så får se när vi kommer hem.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
:7peta*Petar tillbaka*

:D

Äh men va fan!

Påtal om.. Jag är ju i Sthlm och jobbar.. Eller ja Bromma. Tog en liten site-sajing och lyckades Ströga HELA Sveavägen. STOD en jävla moppe utanför.. Va fan!? I tisdags, varmaste dagen på året.. Behöver ja säga att ja är besviken.
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Äh men va fan!

Påtal om.. Jag är ju i Sthlm och jobbar.. Eller ja Bromma. Tog en liten site-sajing och lyckades Ströga HELA Sveavägen. STOD en jävla moppe utanför.. Va fan!? I tisdags, varmaste dagen på året.. Behöver ja säga att ja är besviken.

:va

När jag var där förra året fick jag njuta av en Kawa H2 750 som rök ner hela kvarteret

:rofl
 

Turbolasse

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2014
Ort
I krokarna
Hoj
nada..
Tjenare folket!

Sitter i samma sits som pippirull med uppkörning i början på maj. Lite sent men slänger ändå ut en krok och frågar om någon skulle kunna tänka sig att köra en sväng vid tillfälle. Bor på rätt sida Trollhättan (västra) också för den som undrar!

Ha de!
 

pippirull

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2014
Ort
Vänersborg
Hoj
Honda hornet 900-04
Lycka till turbolasse... Va fasen inte lätt o hitta nån som har tid och lust. Kanske går lättare för dej. Vad har du gör mc?
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top