Hojåka i LUGNT tempo.

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
Hehe, vart rätt lugnt hela nynäsvägen hem kan jag säga. Fick släpp både fram och bak och då lutade jag mig inte mycket. Men ska iaf byta packboxarna imorn kväll så kan plocka ut hojen senare i veckan igen.
 

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Trångsund
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
Kommer att stå tankad och klar vid skogis strax innan 2. Röd hoodie, svart gul gixxer. Glöm inte resorb.

Blev omkörd av er strax efter fotokurvan för att sedan köra förbi er igen i Hemfosakorset:) Sedan fick ni krypa efter oss(Blå e39a) hela vägen ner till Rosen(nästan). Var på väg ut på en "sval" bilutflykt, men i morn blir det hoj, ska ge Katanan en andra chans i år, förra onsdagen blev det stopp i stan med en tändbox som gett upp i värmen. Som tur är har man diverse delar på lager. Ni verkade ha det varmt o gått i a f :)
/U
 

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
ja man fick träna lite på lågfarten sista biten till rosen.
Jo, tror att jag gick ner 4 kg minst under den lilla turen.
 

Mehreen

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2014
Ort
Farsta
Hoj
2010, Kawasaki Ninja
Hej där! Någon som ska ut och köra på em eller senare på kvällen? Runt om stan eller så, för att sedan kanske ta en kort fikapaus...
 

litzter

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Norsborg
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
Jag kan hänga på en sväng, säg en tid och plats att träffas bara så tar jag mig dit om nu sporthoj.com uppdaterar i tid
 

Mehreen

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2014
Ort
Farsta
Hoj
2010, Kawasaki Ninja
sorry, hemsidan har varit så trög på min mobil, vart tvungen att jaga efter ett bättre nät inne i stan. Jag är just nu på sveavägen sen runt fyra, om någon av er eller båda är här så kan vi ses. Hoppas hemsidan funkar som den ska nu, annars får det bli någon annan dag. Kanske imorn?! Tråkigt om det inte blir något idag :(
 

cleaner

. treat as you want to be treated .
Gick med
29 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Daytona 675, -07
Försökte förgäves få in ett inlägg om att jag var på g lite senare men icke, drog iväg ett sms till litzter så jag hann ikapp dom två på Rosen vid 6, synd att Sh var så segt.

Jag kan tänka mig en runda imorrn också.
 

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Tänkte leta reda på en stor pöl att svalka mig i efter jobbet idag(bada alltså, för att vara supertydlig), tänkte väl dra från kanske Skogis 17:30, någon som är sugen på att hänga med? :katt
 

litzter

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Norsborg
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
Mycket möjligt att jag hänger med, måste dock se hur mycket solen förstör min vätskebalans innan jag säger nått till 100%:död:3freak
 

Pecanbar

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2013
Ort
Stockholm
Hoj
2010 Kawasaki Z1000
Är det bara jag som tycker att det är för varmt för att åka på dagarna? Jag vet inte hur ni resonerar om skydd, men jag är nybörjare och behöver ha allt på mig, och då svettas jag floder. :)
 

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Ort
Orminge
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Bara att ta på sig och köpa läget. När det är så här varmt är alla skydd varma oavsett :)
Se till och drick ordentligt med vatten bara. :)
 

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Mycket möjligt att jag hänger med, måste dock se hur mycket solen förstör min vätskebalans innan jag säger nått till 100%:död:3freak
Orkar inte med det här schizzovädret, skiter nog i det här och åker hem och lägger mig istället :död

Är det bara jag som tycker att det är för varmt för att åka på dagarna? Jag vet inte hur ni resonerar om skydd, men jag är nybörjare och behöver ha allt på mig, och då svettas jag floder. :)

Det finns relativt välventilerade skyddskläder man kan köra med, dock är det juh alltid en massa extra kostnader till våran redan påtagligt dyra hobby. Så personligen kör jag i hjälm och handskar bara, men sen är jag lite vajld änd krejsy också :crash :katt
 

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Ort
Henkan
Hoj
Yamaha -R6 09
Är det bara jag som tycker att det är för varmt för att åka på dagarna? Jag vet inte hur ni resonerar om skydd, men jag är nybörjare och behöver ha allt på mig, och då svettas jag floder. :)

Kör också med ställ och tycker det är alldeles för varmt på dagarna hoppas på lite vanligare grader typ 20, man är ju dyngblöt och svimfärdig när man fått på sig skinstället:gnissla
 

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Ort
Orminge
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Ett litet tips. ...
Rör er lååååångsamt bli absolut inte stressad för då är det kört.
Ett annat tips om ni har pengar över..... kör i cross skydd mycket luftigare.
Ett tredje tips.
Ta en öl/glas vin sätt er ned och vänta. Det blir snart svalare.
Kram på er alla
 

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -99
Några som ska ut på en tur idag eller ska alla klaga över värmen och låsa in sig i kylskåpen istället? :)
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top