Idag är jag förbannad därför att...

Mr EmCom

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
Vad gnäller du om? Det är bara att sätta. Men du får se till att vara riktigt jävla bra så hon inte anmäler dit dig efteråt :tummenupp

Eller så väntar du ett år och så är det lagligt, om hon inte säger nej förstås.

Edit: :mad:
Asså det skilljer 5 år.. Skulle nog inte må helt bra efter en sån nära-peddo-upplevelse.. Får väll fokusera på att jag är kille :funderar
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
En slangjävel som går från servopumpen till styrväxeln brast på min supervärsting volvo och materialet är för tunnt för att svetsa i och volvo vill råna mig på 2000 för en ny.

Får försöka hitta på nån sniklösning!
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Något jävla pulver bestämmde sig för att det skulle klippas gräs idag på morgonen så man blir väckt av en gräsklippare halv 10 när man har semester :mad:

En slangjävel som går från servopumpen till styrväxeln brast på min supervärsting volvo och materialet är för tunnt för att svetsa i och volvo vill råna mig på 2000 för en ny.

Får försöka hitta på nån sniklösning!

Kolla med någon firma som tillverkar hydralslangar. Jag hade liknande problem med min bil förut. Volvo skulle ha 800 för den slangen jag skulle ha. På hydralfirman blev det 300 och det blev mycket bättre än innan desseutom.
 
Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Något jävla pulver bestämmde sig för att det skulle klippas gräs idag på morgonen så man blir väckt av en gräsklippare halv 10 när man har semester :mad:

-Gnäll inte, här starta grannen(danskjääävel) motorsågen kl 06:30 idag.
Ska i ren hämnd varmköra Race-8:an efter midnatt samt wheela förbi hans hus med en odämpad twin runt 03:10. Sen ska vi se om han (danskjäääveln) är lika morgonpigg nästföljande morgon. Om så är fallet upprepas proceduren tills denne blir narkoleptisk. Ögon för öga, tänder för tand som det heter:mad:
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Något jävla pulver bestämmde sig för att det skulle klippas gräs idag på morgonen så man blir väckt av en gräsklippare halv 10 när man har semester :mad:

Kolla med någon firma som tillverkar hydralslangar. Jag hade liknande problem med min bil förut. Volvo skulle ha 800 för den slangen jag skulle ha. På hydralfirman blev det 300 och det blev mycket bättre än innan desseutom.
Det är dödsstraff på sånt när man har semester :mad:

Hmm grejen är att det inte är hydralslang hela vägen utan sist biten innan styrväxeln så övergår den armerade slangen till ett tunt rör och de är det som har spruckit :gnissla

Ögon för öga, tänder för tand som det heter:mad:
Payback is a bitch and it taste like honey :yoparty
 
Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
:mad: Igen, upptäckte nyss (när jag var ute och hämta maidenskiva i bilen) att nån ostkrok till människa har ätit choklad i min bil. Måste skett i smyg. Hittade en skyldig fläck på skinnsoffan bak. Svineri!

Hmm grejen är att det inte är hydralslang hela vägen utan sist biten innan styrväxeln så övergår den armerade slangen till ett tunt rör och de är det som har spruckit :gnissla


Payback is a bitch and it taste like honey :yoparty
:mad: Volvo stinks. Men det är lika samma på andra kärror. Hydroscand, Dunlop Hiflex osv osv kan pressa slang på rör med anslutningar och det hele. Ta med den trasige skiten så gör de en ny och bättre.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
:mad: Igen, upptäckte nyss (när jag var ute och hämta maidenskiva i bilen) att nån ostkrok till människa har ätit choklad i min bil. Måste skett i smyg. Hittade en skyldig fläck på skinnsoffan bak. Svineri!

Allt som är brunt är inte choklad. :mattias
Du har inte kört nån skink-inkontinent person i bilen den senaste tiden?
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Allt som är brunt är inte choklad. :mattias
Du har inte kört nån skink-inkontinent person i bilen den senaste tiden?

Nej, tack och lov så kunde jag spåra det till en förrymd Magnum glasspinne.
(Förb.. smygsosse som smugit sig in i baksätet. GB-glass, fy för faan)
Annars hade det garanterat blivit en frenzy per omgående.
 

Jackis

Guest
Slappa:
Ska riva loss en beg på en annan bil så får vi se hur de går :gnissla

Blir kanske till att du får skriva ännu en "Idag är jag förbannad" - för att den begagnade också gick sönder :)
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Den smällen får ja väl ta då, jämnför man 2000 svenska riksdaler för en ny från volvo till en bil som kanske är värd 4 000 så är inte valet svårt. Spec inte när man får en gratis om man plockar den från en stående bil. Visst den är beg men det är ändå värt chansningen.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Drog av en banjobult i styrväxeln :mad:

Åkte och köpte grispitt, fick ut resterande del av bulten och kollar klockan 16:30 jahopp då är skrotarna stängda. Ringer volvo och kverox, mekonomen men inget dom har hemma, kollar dom andra städerna i en radie på 10 mil men där finns inget heller.

Man blir förbannad :mad:
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Fixade en bult idag på morgonen, mecka mecka mecka, bilen igång men servot hugger som den värsta av dom värstaste.

I med mer olja, lufta skiten och de blir okej, åker ett par mil, vänder och kör hem igen. Efter en stund kommer grannen och ringer på:

- Hade du inte fixat din bil?
- Ehh jo?
- Hmm okej för det är en stor oljepöl under fronten på bilen

Jaja så då var det bara att mecka igen då, nu är det koppling nr 2 som har gått. Woho!
Givetvis så har den enda snubben som klämmer slang här i stan stängt nu!

Börjar känna mig som Lucius eller vad han hette som skrev långa trådar om sina problem.

//Den som misslyckas med köppizza....fortsättning följer
 

Dominator-Rocks

Guest
Fixade en bult idag på morgonen, mecka mecka mecka, bilen igång men servot hugger som den värsta av dom värstaste.

I med mer olja, lufta skiten och de blir okej, åker ett par mil, vänder och kör hem igen. Efter en stund kommer grannen och ringer på:

- Hade du inte fixat din bil?
- Ehh jo?
- Hmm okej för det är en stor oljepöl under fronten på bilen

Jaja så då var det bara att mecka igen då, nu är det koppling nr 2 som har gått. Woho!
Givetvis så har den enda snubben som klämmer slang här i stan stängt nu!

Börjar känna mig som Lucius eller vad han hette som skrev långa trådar om sina problem.

//Den som misslyckas med köppizza....fortsättning följer


Skit i ALLT åk och köp en stor påse :öl :mattias
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
..för att grannarna har nå'n fest. Kör typ karaoke med rocklåtar, vilket, när sången kommer från tondöva personer som skulle slutat dricka för fem öl sedan, inte är så kul som man kan tro.

Har hittills hört regelrätta avrättningar av Run to the hills och Enter sandman.. ..och i skrivande stund har någon death metal wannabe greppat micken.

Fucking epic.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Räkningarna är betalda och jag har kvar......112 kronor

Livet suger så jävla hårt på ALLA fronter att man vill stoppa huvudet i sanden och inte finnas!

Måste nog sälja hojen nu..bandit någon?
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jag blir inte förbannad, men jävligt olustig. Ambulanshelikoptern flög precis förbi superlågt, och nu hörde jag precis sirener..Säg inte att nån mer av byns yngre förmågor kört ihjäl sig! :(
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top