Vad fick dig att le idag?

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Att äntligen få ta den första hoj turen på 15mil i +4° helt underbart, kan verkligen inte förstå att psykiska sjukvården inte skriver ut mc åkning i stället för psykofarmaka?

Bäst att förtydliga.. jag lider varken av depression eller äter psykofarmaka. Men mår galet bra a. Hojåka:tummenupp

Dom nya hantagsvärmarna förhöjde njutningen ytterligare ett antal % utan tvekan. Nya TomTomen verkade fungera aldeles utmärkt och hittade både vägen bort som vägen hem. Otroligt:D
 
Last edited:

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
CBR1000RR, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Similar stable behaviour...


[video]https://dailypicdump.com/media/1c6ea0a4-5f28-4111-90a8-a0844cba6452.mp4[/video]
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
En del företag försöker "hjälpa till" i dessa kristider.
Idag kom ett mail från Dustin med rubrik "Allt du behöver för ditt hemmakontor".
Med bla det här:
Skärmklipp.PNG

:hihi Kusligt hur väl dom känner mig.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
En del företag försöker "hjälpa till" i dessa kristider.
Idag kom ett mail från Dustin med rubrik "Allt du behöver för ditt hemmakontor".
Med bla det här:
View attachment 453104

:hihi Kusligt hur väl dom känner mig.

Skämt åsido, gamingstolar är oftast fruktansvärt bra, förmodligen för att somliga tillbringar 18 timmar om dygnet i dom...

Vi har ett par såna på amatörradioklubben, och jag tillbringade en hel natt sittandes i en under en tävling vi deltog i, jag var nog mindre sliten efter det än efter 4 timmar på en vanlig kontorsstol
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Skämt åsido, gamingstolar är oftast fruktansvärt bra, förmodligen för att somliga tillbringar 18 timmar om dygnet i dom...

Vi har ett par såna på amatörradioklubben, och jag tillbringade en hel natt sittandes i en under en tävling vi deltog i, jag var nog mindre sliten efter det än efter 4 timmar på en vanlig kontorsstol

Håller med. :tummenupp
Jag har haft en men fick göra mig av med den då det blev lite för många timmar i den och frun inte godkände "den är skön"-argumentet... :rodnar
 

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Ort
Pinegrove, Scania
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
:fyllisar
083523b4ba1e6de18e03c9513da7647d.jpg
 
Last edited:

Varberg2018

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2018
Ort
Varberg
Hoj
Suzuki vx800
Att äntligen få ta den första hoj turen på 15mil i +4° helt underbart, kan verkligen inte förstå att psykiska sjukvården inte skriver ut mc åkning i stället för psykofarmaka?

Bäst att förtydliga.. jag lider varken av depression eller äter psykofarmaka. Men mår galet bra a. Hojåka:tummenupp

Dom nya hantagsvärmarna förhöjde njutningen ytterligare ett antal % utan tvekan. Nya TomTomen verkade fungera aldeles utmärkt och hittade både vägen bort som vägen hem. Otroligt:D
Har känt samma i 40 säsonger nu ( trodde det var något fel på mej) Torben

Skickat från min POT-LX1 via Tapatalk
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top