Fått äran att överta en 15 månader gammal Bengal, bott i lägenhet tidigare.
Haft honom snart 4 veckor, igår fick han gå utan sele för första gången.
Idag var han ute 4.5 timme innan han kom hem. Har ett GPS halsband på honom.
Har bott några nätter i ett tält från CanvasCamp på Bornholm. Grymt imponerad av hur det hanterar regn, vind, sol osv.
Visst inget man släpar med sig på en hoj semester. Men något att tänka på om man behöver 4-8 sovplatser extra nångång.