Guess who’s back…

Sanna

Gick med
8 Jun 2009
Ort
Tungelsta
Hoj
Suzuki GSX-8R
Ja, hör och häpna efter en 13år lång paus är jag tillbaka. Tillbaka på hoj och tillbaka i forumet. Jag övervägde att lägga tråden i ”jag är ny…” men insåg dels att det faktiskt inte stämmer men också att presentera mig själv inte är syftet utan jag är jätte nyfiken om det är några Stockholmare kvar från tiden 2008-2013 och är det någon som kanske till och med körde med mig?

I december blev längtan för stor och tomten kom med finaste julklappen någonsin. Det blev en Suzuki GSX-8R

Det vore kul att ses till våren, kanske hos hovleverantören av räksmörgåsar- Rosenhill?

Se till att putsa på kåporna nu så ses vi om några månader, lite äldre, lite fetare men mycket klokare!

Tjingeling!
 
Välkommen tillbaka!
Jag har visst varit utloggad sen 2012, mitt konto är sen 2003, bara den grejen att ett
forum kan leva så länge är imponerande.
Däremot dog soe.se för några år sen där iafall jag var mer aktiv (offroad/grusnissar)
Aktiverade mitt konto för 2 dagar sen igen,
men då var jag inte ensam återfallsforumist.
Bor däremot inte i Stockholm.
 
Välkommen tillbaka!
Jag har visst varit utloggad sen 2012, mitt konto är sen 2003, bara den grejen att ett
forum kan leva så länge är imponerande.
Däremot dog soe.se för några år sen där iafall jag var mer aktiv (offroad/grusnissar)
Aktiverade mitt konto för 2 dagar sen igen,
men då var jag inte ensam återfallsforumist.
Bor däremot inte i Stockholm.
Men då får jag säga detsamma ändå. Kul att se att forumet ändå är så starkt att man kan göra annat en tid och sen återvända :)

Det var läskigt nära att det blev en KTM denna gång men jag fick nog bara inse att busåren är förbi. Men man ska aldrig säga aldrig.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top