Fanns en tråd en gång i tiden att köra på dubbla skinnställ verkar va bra! Hittar inte den nu..men rolig va den!![]()
Hur många utav er kör med dubbla skinnställ? Har just köpt mitt andra. st46 och st54. Tycker det känns stelt, speciellt med ryggskyddet på.
Funderar på sprätta bort puckeln på det inre skinnstället
Funderar på sprätta bort puckeln på det inre skinnstället

- hajtand
- Svar: 217
- Forum: Utrustning / Säkerhet / Nybörjarfrågor