Tänkte att jag måste starta en tråd för KTM 690, vissa tycker den är grotesk, andra gillar den skarpt.
För mig så växer hojen för var gång man kör den, den blir bättre för vaje tur.
Stora ämnen kring denna hoj är ju blås, drevning därför måste vi ta i tu med dessa frågor och varför inte...