hakis
Nu med ny formula
- Gick med
- 19 Oct 2004
- Ort
- Skåneland
- Hoj
- Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
JAHAAAA!!!!
Nu jävlar, det har slagit slint för maico. Var inne på enduroMX
och titta på lite annonser. Så hittade jag dessa manliga monster.
http://www.enduromx.com/mcs/mcsvd.asp?qs=1030a21991111113631aaaaaa&MCSNr=98094
Finns även som mx. Dom lär gå som svin. Fan va mongoliserat !
Nu jävlar, det har slagit slint för maico. Var inne på enduroMX
och titta på lite annonser. Så hittade jag dessa manliga monster.
http://www.enduromx.com/mcs/mcsvd.asp?qs=1030a21991111113631aaaaaa&MCSNr=98094
Finns även som mx. Dom lär gå som svin. Fan va mongoliserat !

Last edited:

