hakis
Nu med ny formula
- Gick med
- 19 Oct 2004
- Ort
- Skåneland
- Hoj
- Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Kn Filter ???
Jag funderar lite på denna insugsmackapären.
Nytt filter från KN. LÄNK -> http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=KT-5201
Borde ge lite bättre sug i grejorna... Någon som
testat kittet? Verkar barnsligt enkelt att montera.
Jag funderar lite på denna insugsmackapären.
Nytt filter från KN. LÄNK -> http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=KT-5201
Borde ge lite bättre sug i grejorna... Någon som
testat kittet? Verkar barnsligt enkelt att montera.
Last edited: