hakis
Nu med ny formula
- Gick med
- 19 Oct 2004
- Ort
- Skåneland
- Hoj
- Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Hej, min ktm 640 vill inte som jag vill.
Det är så att bromsljuset vill inte släckas.
Kan det vara någon kontakt eller vad är det som kan vara fel?
Tacksam för hjälp!
ingen som kan tipsa, jag har läst och sökt här i forumet redan....
Det är så att bromsljuset vill inte släckas.
Kan det vara någon kontakt eller vad är det som kan vara fel?
Tacksam för hjälp!
ingen som kan tipsa, jag har läst och sökt här i forumet redan....