L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Det blev ungefär så, "Taiwan, China", efter råd från den kinesiska tillverkaren.Republic of China (Taiwan).
Det är alltså en kinesisk komponent som varit här och vänt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det blev ungefär så, "Taiwan, China", efter råd från den kinesiska tillverkaren.Republic of China (Taiwan).
Bäst chans finns nog att få plats på en KNIX, även om chansen är liten.Är det någon bankörning denna eller kommande veckor? Har inte licens i Sverige och är duktigt rostig, så helst någon SMC-kurs, eller privat körning.
Bäst chans finns nog att få plats på en KNIX, även om chansen är liten.
Sen har jag för mig att Gröndal (Eskilstuna) har öppen depå med jämna mellanrum.
Visst, det är små banor men ändå banor...
Skulle Hausswolff ha en dag på bana i närtid kan jag varmt rekommendera dem. Bra arrangör!
Containrar för Aliens det vet väl du!Vad exakt är det här för något?
View attachment 531168
Från sidan
View attachment 531170
Det fanns många av dom.
View attachment 531169
Verkar ju vara stora batterier.

Det är väl lite hjälp till elnätet där de boende vill ha ström, men inte accepterar att det byggs nya ledningar.Vad exakt är det här för något?
View attachment 531168
Från sidan
View attachment 531170
Det fanns många av dom.
View attachment 531169
Verkar ju vara stora batterier.
Reflexen bak på mina hojar är kvadratisk så rund är inte ett måste.Bytt till tail tidy. Allt ok men jag försnillade en liten röd rund reflex som var med i paketet som man skulle klistra fast med superlim på själva nummerskylten. Nu undrar jag, måste röd reflex bak vara rund eller en viss storlek för att man ska klara besiktningen? Funkar det att köpa en rund reflex med hål i för skruv (är till cykel på biltema) och limma på skylten? Eller röd reflex tejp en bit? Och hur kollar man detta på en bandag med smc, är det nån som kollar att den reflexen finns?
Känns som ett riktigt i-landsproblem, men vill lösa det förstås![]()
Bytt till tail tidy. Allt ok men jag försnillade en liten röd rund reflex som var med i paketet som man skulle klistra fast med superlim på själva nummerskylten. Nu undrar jag, måste röd reflex bak vara rund eller en viss storlek för att man ska klara besiktningen? Funkar det att köpa en rund reflex med hål i för skruv (är till cykel på biltema) och limma på skylten? Eller röd reflex tejp en bit? Och hur kollar man detta på en bandag med smc, är det nån som kollar att den reflexen finns?
Rund reflex på skylten brukar funka för att besikta, dock får man inte sätta något på skylten om Hamrén dyker upp.Bytt till tail tidy. Allt ok men jag försnillade en liten röd rund reflex som var med i paketet som man skulle klistra fast med superlim på själva nummerskylten. Nu undrar jag, måste röd reflex bak vara rund eller en viss storlek för att man ska klara besiktningen? Funkar det att köpa en rund reflex med hål i för skruv (är till cykel på biltema) och limma på skylten? Eller röd reflex tejp en bit? Och hur kollar man detta på en bandag med smc, är det nån som kollar att den reflexen finns?
Bytt till tail tidy. Allt ok men jag försnillade en liten röd rund reflex som var med i paketet som man skulle klistra fast med superlim på själva nummerskylten. Nu undrar jag, måste röd reflex bak vara rund eller en viss storlek för att man ska klara besiktningen? Funkar det att köpa en rund reflex med hål i för skruv (är till cykel på biltema) och limma på skylten? Eller röd reflex tejp en bit? Och hur kollar man detta på en bandag med smc, är det nån som kollar att den reflexen finns?
www.hojstyling.se
Dvs samma som oljelampan som börjar lysa när oljan börjar ta slut. Bara åka in på en mack och köpa en liter olja och fylla på. Och så slocknar Oljelampan och allt är bra igen.Bensinmätare. Finns bara en lampa som börjar lysa när bensinen börjar ta slut.
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |