Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

100% sanning även om det svider lite för oss gubbar att någons mamma kan vara så mycket yngre än oss.Hjälpte grannen (ung tjej) att sätta upp rullgardiner.
Hon sa: mamma var här i helgen och försökte få upp dom men hon är ju millennial och dom kan ju ingenting![]()
100% sanning även om det svider lite för oss gubbar att någons mamma kan vara så mycket yngre än oss.
På ämnet har jag sett några klipp av en kille som lyssnar på skivor från sin farfars skivsamling. Nu senast var det Rage Against the Machine som hamnade på skivspelaren. Gaddämmit vad gamla vi börjar bli.
"Fuck you i won't do what you tell me!" - Låter som en skrivare, helt klart.Jag såg samma klipp, farfar var en tuffing
EDIT: Rage against the machine fick sitt namn efter att dom hade köpt en skrivare, det är jag helt övertygad om
Som varenda en jag har träffat på..."Fuck you i won't do what you tell me!" - Låter som en skrivare, helt klart.
Japp.Gaddämmit vad gamla vi börjar bli.
Tror inte så många var med 1942...Japp.
Hur många av oss är så gamla att vi ler i nostalgi när vi hör denna?
Själv var jag i 25-årsåldern och i radhuset gick kablarna kors och tvärs till alla polares datorer när det skulle spelas.
Dadbodveteran... Håller med.
Tror inte så många var med 1942...![]()
Det är lite roligt att generationerna både före och efter millennials tycker samma sak om dem ändå.Hjälpte grannen (ung tjej) att sätta upp rullgardiner.
Hon sa: mamma var här i helgen och försökte få upp dom men hon är ju millennial och dom kan ju ingenting![]()
Lite oväntat att hon sågade morsan men det stämmer ju, trots att gen z tror att allt går att fixa med en app.Det är lite roligt att generationerna både före och efter millennials tycker samma sak om dem ändå.
Vänta nu... var mamman alltså född på 90-talet? Och har en dotter som är gammal nog att bo själv. Tonårsförälder?Hjälpte grannen (ung tjej) att sätta upp rullgardiner.
jag känner mig jävligt gammal i alla fall...Nja, millennials är tydligen födda mellan 1981 och 1996Vänta nu... var mamman alltså född på 90-talet? Och har en dotter som är gammal nog att bo själv. Tonårsförälder?jag känner mig jävligt gammal i alla fall...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |