Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Om hon hållit upp dörren och dragit ut stolen åt dig innan så ökar kanske chansen?
Men hon kanske då anser sig vara förtjänt av könsumgänge.
Inte på första dejten fattar du väl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om hon hållit upp dörren och dragit ut stolen åt dig innan så ökar kanske chansen?
Men hon kanske då anser sig vara förtjänt av könsumgänge.
Här står det 422 grader C men jag hade ju provat med en vanlig elektrisk ugn.- Efter montering av sänkta/bakåtflyttade fotpinnar, hamnar foten längre ut från hojen. Det är lite bökigare att nå växelpedlen eftersom jag måste vinkla in foten en smula då. Därav tänkte jag att böja/bocka ut pedalen någon cm så den nås smidigt. Gäller samma på högersidan, alltså bromspedalen.
Ja, för sig själv.Om man dejtar en feminist, betalar hon middagen då?
- Tack för länken till det verket. Jag läste igenom hela boken o nu har jag bilden klar för mig.Här står det 422 grader C men jag hade ju provat med en vanlig elektrisk ugn.
Brukar ju gå upp till 350 grader C.
Åh, det var så länge jag var på dejt så jag trodde regler ändrats.Inte på första dejten fattar du väl.
Räknas ptv och pth som svajpande?Åh, det var så länge jag var på dejt så jag trodde regler ändrats.Det här med svaipande och så...
Men om man som vuxna människor talar klartext då, kan man kanske komma överens?
Ditt eller mitt höger?Räknas ptv och pth som svajpande?
Åh, det var så länge jag var på dejt så jag trodde regler ändrats.Det här med svaipande och så...
Men om man som vuxna människor talar klartext då, kan man kanske komma överens?
Jobbigt det här med mellanmänskliga relationer.Jag tänkte mig snarare att bli bjuden.
Jobbigt det här med mellanmänskliga relationer.
Men då damer generellt har en högre månadslön i vuxen ålder i min bekantskapskrets så skulle iaf jag inte höja på ögonbrynen.
(Flera av kvinnorna runtom i mina kretsar har nettomånadslön som med 3-5000 spänns marginal överstiger min bruttolön)
Känns fel att fråga vad de jobbar med..Jobbigt det här med mellanmänskliga relationer.
Men då damer generellt har en högre månadslön i vuxen ålder i min bekantskapskrets så skulle iaf jag inte höja på ögonbrynen.
(Flera av kvinnorna runtom i mina kretsar har nettomånadslön som med 3-5000 spänns marginal överstiger min bruttolön)
Av gammal hävd, som jag tolkar det.De flesta förväntar sig väl ändå att bli bjudna om det är en dejt.
De har högre utbildning och bättre jobb än undertecknad som är i låglönebransch.Känns fel att fråga vad de jobbar med..
Foodtrucks.
De dyker upp överallt, även på platser där kundunderlaget kan antas extremt tveksamt. Prismässigt kan de inte konkurrera med valfri hamburgerkedja eller pizzeria, och man har inte ens någon plats att sitta.
Lönar de sej verkligen eller är det någon typ av pengatvätt?
Foodtrucks.
De dyker upp överallt, även på platser där kundunderlaget kan antas extremt tveksamt. Prismässigt kan de inte konkurrera med valfri hamburgerkedja eller pizzeria, och man har inte ens någon plats att sitta.
Lönar de sej verkligen eller är det någon typ av pengatvätt?
Fram med tumstocken..Ingen som vet/har koll…?
Vi har en tröskel som retat oss i många år. Vi har ett prefabricerat hus, i skarven mellan hall och vardagsrum sitter en tröskel som är 145mm bred. Tack vare hålet under har tröskeln spruckit. Jag funderade på att skaffa en T-list men hittar ingen tillräckligt bred.
Svårt att mäta också, parketten är 17 eller 18 mm tjock. Funderade på att ta ur lite på ena sidan och skaffa en list att lägga över hålet så tröskeln får stöd under, men hittar ingen sån heller.
Måste man hyvla till en själv? Finns 145 breda T-lister?
![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |