Vad gjorde du på Youtube idag?

Efter att ha kikat på dessa ett tag så har jag förstått att många ger dåligt skum eller förbrukar mycket. De kan också vara känsligt med vilken produkt man använder för just den skumspruta man har. Biltemas nya verkar lovande och det blir köp till våren om ingen annan info dyker upp.

Bra tips!
Då min Foam Lance inte funkar med min K5 så blir det nog att investera i en sådan.
:tummenupp

Kanske rent jävligt snyggt.

Råkade se nåt som definitivt inte är en sporthoj. Varning! Inte lämplig för känsliga personer.

Inte kollat så länge men god misärunderhållning.

Watch Wes Work

Om ja förstått det rätt så bor karln i Illinojjssen eller vad kommun heter där dom inte har någon besiktning vad det verkar. Som yrkesman får han inte montera delete-kit utan att riskera böter men det haglar in av dessa på skrotet han skruvar med. Han behöver förmodligen inte återställa för att han ser dessa eller snarare det är ingen som vill betala för det. Ungefär 0 fordon har parkeringsbroms vilket generellt anses överflödigt med automat och han vill därav oftast inte ens testa p-bromsen för ingen vill betala för att få loss den. Bromsrör vill dom dock ha, tittar han på ett går 9 av 8 sönder på vägen och egenkomponerade hydraulkopplingar som aldrig håller tätt är vanligt.

Chassie, golv, ramar, bromsar, lager etc. är ofta långt passerat något som normalt anses skrotvärde om ens det. Utöver alla skrotmotorer m.m..

Och detta skrot är hans jobb. Man blir lite mörkrädd först men när man kommer in lite i förutsättningarna = återigen att han får rätta sig efter vad folk betalar för så är det åtminstone underhållande. Duktig på det han gör 👍 Är även maskiner, cnc, plasma och lite sånt bland bråtet.

1000002150.jpg

*/ ?>
Back