ething
Med lem
Troligen båda. Vem använde inte DC++ och The Pirate Bay på den tiden.…var inte det på SOE…?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Troligen båda. Vem använde inte DC++ och The Pirate Bay på den tiden.…var inte det på SOE…?
![]()

WCX samlade helt klart en del "intressanta" människor... Ett tag var de flesta av oss på "first name basis" med polisenKraschen har jag glömt. Reggade mig väl runt -00 tror jag för jag körde en rätt ny -98 ZX9:a Har många vänner kvar från första åren som samlade ett gött gäng i GBG som gick ihop till en klubb som är död idag (WCX) Är väl en av få som kört hoj sen dess med uppehåll nåt år bara.
Så egentligen vet ingen när den berömda kraschen faktiskt inträffade?
Kommer ihåg när ni (WCX alltså) var nere ett helt gäng o körde minimoto i min avkrok.Kraschen har jag glömt. Reggade mig väl runt -00 tror jag för jag körde en rätt ny -98 ZX9:a Har många vänner kvar från första åren som samlade ett gött gäng i GBG som gick ihop till en klubb som är död idag (WCX) Är väl en av få som kört hoj sen dess med uppehåll nåt år bara.
Måste varit runt 2003-2004? Jag åkte hem med en 3e-plats, vilket var oväntat då matchvikten låg runt 100 Kg. Trots bilfärd ToR lyckades vi reta poliser på vägen, ett återkommande tema...Kommer ihåg när ni (WCX alltså) var nere ett helt gäng o körde minimoto i min avkrok.
Det var tammefan inte igår....
![]()
HAHAHA ja där var vi flera år, det var för jävla roligt!! Om jag inte minns fel var det "Drängen" som vann ett år, han var därifrån nånstans och låg på 110kg minst, man såg knappt moppen mellan benenKommer ihåg när ni (WCX alltså) var nere ett helt gäng o körde minimoto i min avkrok.
Det var tammefan inte igår....
![]()

Just den gången låg jag längst bak… Kanske beroende på att ni fiskade upp mig en månad innan och reservdelshanteringen på Aprilia verkade skötas av en Grappadrickande åsna.Hittade bildbevis på mig i Sporthojströja från 2002 så antar man kvalificerar sig in som OG...
På den tiden västkustkörningarna hade sina naturliga bensträckare för att fiska upp hojar från krondiken.
View attachment 523540
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |