Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Ser väldigt fin ut och är säkert en bra välskött hoj som är värd det, men...

"endast entusiastkörd dvs ej ban-buskörd eller regnkörd av mig"
Den har 17 tidigare ägare och sista personen köpte den i början av 2024.

Tanken är inte 98-99, t ex. Nåt skit har den varit med om.

Den där cirkel för avstånd på kartan är då inte gjord för Norrbotten. Är det Tammer som jobbar på blocket nu som satt max avståndet, 100 km är ju inget avstånd alls.

Jag brukar söka på Västerbotten med angränsande län för då får jag med det intressanta områdena Norrbotten och Västernorrland.

Såg nu att det gick att söka efter län men tjorvigare.

Vilken jävla tur jag sålde hojen igår, innan "nya" Blocket.. För det här går ju inte..
Fint att det går att filtrera mer, men om man vill slöscrolla lite på alla annonser i Dalarna tex så verkar det inte gå. Jo, alla annonser utom fordon.. Och fordon verkar inte finnas som kategori. Så då måste jag alltså gå igenom flera kategorier för att ha möjlighet att spontanfynda något som jag inte visste jag behövde.
Frässten! Spontanfynda går inte i dagens läge iallafall, för vilket jäkla strul med att få betalt för hojen jag sålde..

Eller så är nu man kan hitta de riktiga fynden? 😃 Ingen annan kan ju heller kan söka och hitta nåt som tidigare.

:rofl
Håll i hatten, nya Blocket är här!
🚀

Nya Blocket har landat, med ny kostym och funktioner som gör det enklare och roligare att hitta, köpa, och sälja. Vad väntar du på? Kolla appen idag!

Jag har inte hunnit grotta ner mig i den nya Blocketuppdateringen, men jag myser åt att de (kanske) läste min feedback om att det borde vara möjligt att söka på flera MC-kategorier samtidigt, och att också kunna filtrera på cylindervolym. Så några ljusglimtar finns allt!

Går fortfarande inte sortera bort enduro från cross eller trial. Det är ju tre olika typer av motorcyklar.

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP