Sukkaha
Gudomlig sporthojare
Då kommer en annan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har säker frågat förut, men är det någon här som känner till den reggade rb50 som finns i Sverige, om jag fattat rätt så ska den finnas i Dalarna.
//Robert
För tio år sedan letade jag efter den den, hade regnr och tror Dalarna stämmer. Bonusinfo, känner en som ägt den![]()
Har kvar min OR köpt ny -83. Får se när det blir dags att väcka den ur dvalan...
Jag har ingen fastställd diagnos då jag aldrig blivit utredd, däremot skulle jag inte bli förvånad om jag befinner mig någonstans på autistspektrat då vi har Asperger i släkten och just när jag skulle rada upp småhojarna höll miniautisten i mig på att få ett litet psykbryt. YSRen upplevs som störst då den är bredast och längst, men OR50n är nästan lika lång och högre. Kubikmässigt är YSRen störst, men då skulle KV75an komma efter, därefter Daxen, sen OR50n och sist BatBabyn och det blev bara jättekonstigt... Landade i slutändan på denna ordningen men det är fortfarande något som stör mig och gör att det känns som att YSRen och OR50n borde byta plats, men när jag provade det så blev det inte heller bra... Slutsatsen måste vara att jag behöver fler minihojar att fylla ut mellanrummen med och på så sätt jämna till storlekskurvanSorterade i storleksordning. Så sött.
ORen med original framdäck, dessutom.
Har kvar min OR köpt ny -83. Får se när det blir dags att väcka den ur dvalan...
Den skar -88 då klanten (jag) inte fyllt olja i separatsmörjningen. Fick ett ryck för tjugo år sedan och fixade vevstakslager & ny kolv. Besiktigade till och med. Sedan blev den stående igen. Den har också originalmonterat framdäck som notrightrider framhäver!Jag har ingen fastställd diagnos då jag aldrig blivit utredd, däremot skulle jag inte bli förvånad om jag befinner mig någonstans på autistspektrat då vi har Asperger i släkten och just när jag skulle rada upp småhojarna höll miniautisten i mig på att få ett litet psykbryt. YSRen upplevs som störst då den är bredast och längst, men OR50n är nästan lika lång och högre. Kubikmässigt är YSRen störst, men då skulle KV75an komma efter, därefter Daxen, sen OR50n och sist BatBabyn och det blev bara jättekonstigt... Landade i slutändan på denna ordningen men det är fortfarande något som stör mig och gör att det känns som att YSRen och OR50n borde byta plats, men när jag provade det så blev det inte heller bra... Slutsatsen måste vara att jag behöver fler minihojar att fylla ut mellanrummen med och på så sätt jämna till storlekskurvan![]()
Coolt att ha den kvar sen ny, se till att spara den till kommande generationer!Se också till att väcka den, fruktansvärt roliga små hojar
Väldigt mycket moppekänsla så helt perfekt till att bara ut och mysåka på landsbygden och känna sig som 15 igen, och dessutom håller man sig inom lagens ramar även i hastigheter över 30 så det måste inte gå i snigelfart om man inte vill
![]()
Ajdå, tråkigt. Skönt att 2T och luftkylt är lättmekat iallafallDen skar -88 då klanten (jag) inte fyllt olja i separatsmörjningen. Fick ett ryck för tjugo år sedan och fixade vevstakslager & ny kolv. Besiktigade till och med. Sedan blev den stående igen. Den har också originalmonterat framdäck som notrightrider framhäver!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |