Harley Davidson m fl glidarhojar

😁 .. precis, passa pĂ„ att ramla nu nĂ€r du Ă€ndĂ„ ska till verkstan med den.

Tror Renthal har bra styren som Àr sÄ hÄrda att dom aldrig böjs, antingen det eller bara knÀcks. Men dÄ ska det till riktigt bra med kraft. Köp ett i guld sÄ blir du pÄmind om incidenten. UngefÀr som en tatuering.

Tror Renthal har bra styren som Àr sÄ hÄrda att dom aldrig böjs, antingen det eller bara knÀcks. Men dÄ ska det till riktigt bra med kraft. Köp ett i guld sÄ blir du pÄmind om incidenten. UngefÀr som en tatuering.
Det finns kolfiberstyren. Om man vill ha nÄgot som inte böjer sig och Àr snyggare Àn guld. :)

SĂ„dĂ€r. Nytt bakdĂ€ck! Nya hjullager med. Dom var ganska slut - knaster och knak i dom gamla. Och tydligen anvĂ€nder Harley Davidson lager som inte Ă€r slutna. Vilket verkar helt vansinnigt pĂ„ en motorcykel. Nu sitter det slutna Koyo tror jag dom heter. KĂ€nns som hojen rullar bĂ€ttre nu men det Ă€r nog bara i huvudet. Men jag tar det med! Och innan nĂ„gon pĂ„pekar det sĂ„ har jag kört lugnt med nya dĂ€cket eftersom dom kan vara lite glatta i början. Stannade och tankade och hamnade bredvid en japansk glidare. De mĂ„ har bĂ€ttre lager men en Harley Ă€r en Harley och det kĂ€nns - bĂ€ttre. đŸ€˜
Snapchat-166194562.jpg

Köpte ett dragbar pÄ Customhoj.

”There’s no replacement for displacement.”

Dvs det Àr lÀtt att vÀnja sig vid kubik och det Àr beroendeframkallande. Man tycker sen att annat kÀnns futtigt och surrigt, hÀnder inget nÀr man gasar, typ.

Om du ser förbi den kÀnslan kan du kanske se andra kvaliteter med den lilla yamman. Hanterbarheten och att du Àr herre över hojen t ex. Sett mÄnga dÀr det ser ÄbÀkigt ut och de ser mest rÀdda ut för vad en stor, bÀnglig och vridstark hoj ska ta sig till.

Jag tror du kommer uppfatta den som extremt smidig, lÀttkörd och lite löjlig. Den har en mÀrklig körstÀllning som skÀnker kontroll, vilket du vill ha pÄ uppkörning.

Du lÀr uppleva det mesta som enkelt pÄ den, sÄ det ger dig ett övertag om du behÀrskar övningarna pÄ en ÀndÄ svÄrare hoj. Vad som sen kÀnns bÀst vet du ju sjÀlv.

Jag gillar radfyra med bra mellanregister. Works everytime.

SÄ dÀr ja, nu har jag varit ute med skolan och kört Yamaha MT07. KÀndes som en leksaksmotorcykel för dvÀrgar typ Jag Àr inte storvÀxt av mig (178cm), men den kÀndes galet liten och lÀtt. Fotreglagen hamnade högt upp och tÄrna pekar nedÄt nÀr man kör, till skillnad frÄn min HD. Tog ett tag att vÀnja sig vid Dock, som du skrev vÀldigt smidig och lÀttkörd.

Skickat frÄn min iPhone med Tapatalk

SÄ dÀr ja, nu har jag varit ute med skolan och kört Yamaha MT07. KÀndes som en leksaksmotorcykel för dvÀrgar typ Jag Àr inte storvÀxt av mig (178cm), men den kÀndes galet liten och lÀtt. Fotreglagen hamnade högt upp och tÄrna pekar nedÄt nÀr man kör, till skillnad frÄn min HD. Tog ett tag att vÀnja sig vid Dock, som du skrev vÀldigt smidig och lÀttkörd.

Den upplevelsen kan vara bra inför uppkörning.
Du vet att du kör upp pÄ nÄgot som gör uppgiften enklare. Kan vara bra, mentalt.

Jag kÀnde samma nÀr jag provade adeptens, trots att jag har en smidig hoj med radfyra och mer kubik.

Den upplevelsen kan vara bra inför uppkörning.
Du vet att du kör upp pÄ nÄgot som gör uppgiften enklare. Kan vara bra, mentalt.

Jag kÀnde samma nÀr jag provade adeptens, trots att jag har en smidig hoj med radfyra och mer kubik.

Körde lÄgfartsbanan med MT07:an idag. Det gÄr verkligen att köra riktigt sjukt lÄngsamt med den hojen. Jag körde den nÀstan för lÄngsamt emellanÄt

Vill bara tipsa om att dragbar pÄ Customhoj, dom billigaste, Àr för dyra. Ruskigt dÄlig finish pÄ kromet. Köp inte.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I NorrtÀlje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

MĂ€laren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM pÄ Tierp Arena 7-10 augusti