Hur många mil körde du i dag?

Blev bara 24.3 mil fast då startade jag från Umeå efter skytteträningen kl 16.15. Hade som mål att ta mig lite längre idag för att få ca 40 mil idag och 40 mil imorgon men då jag kom iväg så sent från Umeå så tyckte jag att Wilhelmina kändes bra för ett stopp istället för Saxnäs nio mil eller Klimpfjäll tolv mil till.

I morgon kan jag ägna hela dagen till körningen så tror att det var klokt att bryta nu även om det då blir +50 mil imorgon och blir det inte det så får jag väl ta en dag till.

Screenshot_20250802_203210_Garmin Connect.jpg

Nja, hade bara förmiddagen på mig, skulle fika hemma på eftermiddagen 🤣

Nä, men i princip på fem dagar.
De där fransmännen alltså, hopplösa på att planera trafikflöden, men världsrekord i rondeller och att leda all trafik genom varenda by som finns.
Gick det mer än 500m utan en rondell så åker giljotinen fram!
Och tyskarnas Stau höll i sig i hela tjugo mil idag, det känns också som ett rekord ❤️

Nja, hade bara förmiddagen på mig, skulle fika hemma på eftermiddagen 🤣

Nä, men i princip på fem dagar.
De där fransmännen alltså, hopplösa på att planera trafikflöden, men världsrekord i rondeller och att leda all trafik genom varenda by som finns.
Gick det mer än 500m utan en rondell så åker giljotinen fram!
Och tyskarnas Stau höll i sig i hela tjugo mil idag, det känns också som ett rekord ❤️
Fransmännen började sin semester igår.
Undvik Frankrike i augusti. Dubblerade priser mm.

30 mil neråt Flodafors och Hälleforsnäs.
Största överraskningen var att jag kom på en grusväg och ser nån sitta på en solstol ute på vägen. Nån sekund senare inser jag att det kommer cyklister nerför backen från vänster. Det var nån form av halvsovande funktionär som satt där.
20250803_133050.jpg

Det blev 59,1 mil på 83:ans GSX750ES idag. Körde från Wilhelmina vildmarksvägen och sen vidare till Timrå, får se det hela som en rekognosering för en mer planerad färd utan att ha tider att passa.

Screenshot_20250803_195332_Garmin Connect.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...