Jag har köpt en ny motorcykel - tråden

Hur förklarar jag det här då? Tanken var en varvvillig och behändig sportig mc och så kommer jag hem med ett amerikanskt missfoster med elfel och trasig gummisnodd.
Ett utseende för svagsynta.
View attachment 518584
Man måste inte göra som alla andra.
View attachment 518585
Jag vet nog att det är stötstänger där.
View attachment 518586
Klart som sjutton att oljan ska vara i svingen.
View attachment 518587

Förklara?

Hojarnas motsvarighet till Mustang II.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Förklara inget. Bara se den som ett litet projekt så är du hemma sen. Man behöver prövas lite ibland.
Startar den överhuvudtaget förresten?
Nä, så fort man vrider till tändningsläget går säkringen till tändningen. Nu ska jag leta efter ett schema så jag ser alla förbrukare som går till vid tändning på.

Nä, så fort man vrider till tändningsläget går säkringen till tändningen. Nu ska jag leta efter ett schema så jag ser alla förbrukare som går till vid tändning på.
Testa att rycka kontakten till bränslepumpen och se om säkringen fortfarande skjuter. Det är inte helt ovanligt att isoleringen på matningen till pumpen skaver sönder inne i tanken, med följden att de kortsluter och skjuter säkring. Har lagat det felet åt en kompis för några år sedan.

Testa att rycka kontakten till bränslepumpen och se om säkringen fortfarande skjuter. Det är inte helt ovanligt att isoleringen på matningen till pumpen skaver sönder inne i tanken, med följden att de kortsluter och skjuter säkring. Har lagat det felet åt en kompis för några år sedan.
Det var inte där problemet satt. Tack för tipset!

Ja alltså det var det som var grejen - besvikelsen var så stor att jag brappade iväg därifrån på min gamla motorcykel.
Det var alltså ett nästan köp 🤣
Bra, följ hjärtat. Köp bara om allt känns perfekt. Det som är liite dåligt vid provkörning, tenderar bli skitjobbigt över tid. Mitt tips är att testa många hojjar så du först sorterar ut märke/modell, sedan letar upp ett bra ex.

Är det en 1200 eller 900?
Kul hoj 🙂
Det är en 900. Vi får se hur kul den är. Jag har hittat elschema så jag kan försöka förstå vad som är galet. Sen får jag försöka hitta en drivrem. Tydligen gjorde de om remmen året efter så 2003 är inget folk har på lager.

Den är nog skoj den med. Kul du tar ut svängarna lite.
Det har jag sett även med en del HD här.
För 10 år sen var HD big no no här.
Min rem var väldigt spänd. Skulle tydligen vara så. Lycka till med hojen🙂

Den är nog skoj den med. Kul du tar ut svängarna lite.
Det har jag sett även med en del HD här.
För 10 år sen var HD big no no här.
Min rem var väldigt spänd. Skulle tydligen vara så. Lycka till med hojen🙂
Kul köp! Låt oss gärna följa med i projektet. Såg en skamfilad och välanvänd med kåpor i olika svarta kulörer och en polerad ram på en campingplats en gång. Stentuff.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman