Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nya öronpluggar, lite bättre än skumproppar detta (Eartech Road)
Ja, inte riktigt nöjd med vanliga pluggar tror jag så jag tänkte jag skulle prova dettaFormgjutna?
View attachment 518424View attachment 518425
Another day, another cruise56 mil med diverse felkörningar
Nytt PR på en av favvovägarna och för första gången blev det påtagligt att bilrekordet där på 145 i snitt går att klå med hojen som tog 130 i snitt med lite störningar
Måste ju säga att man börjar få lite väl klibbiga känslor för dessa makalösa maskiner
Har också blivit påtagligt hur brutalt jobbigt det är att ligga på med hoj, i mina yngre dar tränade jag bitvis ganska rejält men mc körningen har visat sig betydligt mycket jobbigare än jag trodde
Wheelie helvetet har gett önskat utfall, för första gångerna har man fått framhjulslyft över kuperingar och känt sig fullt bekväm med det, även om lyften varit på bebisnivå
![]()
Vart hittar man kärleken?Om man har motorcykeltidningar från 1970 så är det lätt.
Att jag har varit i stan hjälper inte.
View attachment 518486
Vart hittar man kärleken?
(frågar åt en vän...)
Är det den byn där alla höll på med armbrytning? Där Heidi Anderson är uppväxt?Här brukar vi passera på Norrlandsgrus…
![]()
Med vänlig hälsning,
Är det den byn där alla höll på med armbrytning? Där Heidi Anderson är uppväxt?
Hehe jo det börjar väl hända lite grejer runt 8000 men jag skulle säga att närmare 12 behövs om man vill börja röra på sigKul också med varvräknare där registret under 6000 rpm är helt ointressant!
Laddade in en M-dashboard på GSA-n, det var förstås fullständigt meningslöst iom att man nästan alltid ligger i varvtalsområdet 2000-4000… så den åkte ut nästan direkt. (OBS att rödmarkeringen följer oljetemperaturen, detta är kall motor)
![]()
Med vänlig hälsning,
Snygg Penna !!!!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |