Vad har du för MC och bil?

Ohhhhh! Fan va najs! Grattis! Hade en Monster för 22 år sedan. Chassiet var fantastiskt! Tur inga poliser såg hur man körde. Motorn var ju bara en 620 men det var nog tur det.
Tack! Ja det känns som ett bra köp (försöker intala mig själ det iaf)!

Ja herregud man får hålla hårt i kortet...

Tack! Ja det känns som ett bra köp (försöker intala mig själ det iaf)!

Ja herregud man får hålla hårt i kortet...
Ljudet!!! Ducati är bättre än Harley utan vidare. Öppna luftburken för massivt insugsljud. Om det nu går på nya duccar. Dom kanske är hämmade av nya avgaskrav osv.

Ljudet!!! Ducati är bättre än Harley utan vidare. Öppna luftburken för massivt insugsljud. Om det nu går på nya duccar. Dom kanske är hämmade av nya avgaskrav osv.
Originaldämpare sitter på just nu men det kommer bli ändring på det....

Kör man el-bil får man kompensera

Intressant att läsa vad ni har valt att åka.
Här kommer mina

Mc:
Suzuki Gsx-8r -24
Suzuki Gsx400 -84
Husqvarna Fe250 -18

Bil:
Kia Stonic -18
Mercedes 200 -82

Intressant att läsa vad ni har valt att åka.
Här kommer mina

Mc:
Suzuki Gsx-8r -24
Suzuki Gsx400 -84
Husqvarna Fe250 -18

Bil:
Kia Stonic -18
Mercedes 200 -82
Mercan. Är det med brun galon, luktar gammal Mercedes, är otroligt slö, rost i dörrkanterna?

Mercan. Är det med brun galon, luktar gammal Mercedes, är otroligt slö, rost i dörrkanterna?
Det är ljusgrön med grön inredning.
En 200 bensin automat, 14 tusen mil.
Ingen rost, ej körd på vintern.
Har vart i släkten sedan ny.
Slö? Ja inte är det någon sportbil iaf :hihi

Last edited:
Det är ljusgrön med grön inredning.
En 200 bensin automat, 14 tusen mil.
Ingen rost, ej körd på vintern.
Har vart i släkten sedan ny.
Slö? Ja inte är det någon sportbil iaf :hihi

Min far hade en Mercedes 220D, en kompis till mig lånaden den för att åka och köpa något på affären, när han kom tillbaka var han förskräckt "Den går inte som den ska, den har absolut ingen ork/acceleration"

Nej min vän, det är full originaleffekt, precis som det ska vara, har aldrig gått bättre faktiskt....

Den hade väl 60hk, astmatisk diesel, på en stor och tung bil...

Min far hade en Mercedes 220D, en kompis till mig lånaden den för att åka och köpa något på affären, när han kom tillbaka var han förskräckt "Den går inte som den ska, den har absolut ingen ork/acceleration"

Nej min vän, det är full originaleffekt, precis som det ska vara, har aldrig gått bättre faktiskt....

Den hade väl 60hk, astmatisk diesel, på en stor och tung bil...
Som barn spenderades många mil i motorsvaga Mercedesdieslar. Man fick planera omkörningar med stor noggrannhet. Men dom var stora och sköna. Och strulade inte som de där hemska Saabarna farsan hade innan.

En Sovjetisk amfibiebil och en Indisk dieselhoj. Är jag konstigast här?

Ok, jag har 5 andra bilar och 2 andra hojar också.

Brorsans bmw elbil har fått en bula undertill på nån millimeter. Mindre än en millimeter till så tar dom inget ansvar för om skiten brinner upp. På en fyrhjulsdriven suv... Vilken jävla skitbil.

Brorsans bmw elbil har fått en bula undertill på nån millimeter. Mindre än en millimeter till så tar dom inget ansvar för om skiten brinner upp. På en fyrhjulsdriven suv... Vilken jävla skitbil.

Jo, det är ju helt klart en nackdel med att hänga batterierna lågt, och bilprovningen slår ner stenhårt på bucklor i batteriet.

Jag läste på annat håll på nätet en som hade fått en buckla/repa i batterihöljet på en vanlig skogsbilsväg, han funderade på att dölja den med en "hasplåt" som borde ha suttit där från fabrik, besikta, ta bort hasplåten och byta in skiten

Japp. Svågern (Heter det så?:va) har något sådant, IX M70, eller vad de heter. Stått 10 mån av 18 på (märkes-) verkstad och ingen vågar röra den, fick låne Kia istället.

Egentligen så tycker jag att det är lite roligt, köpt bil som är dyrare än mitt hus, men jag åker bättre i min gamla volvo än han gör i Rion eller vad tusan det var. :lol

Sant, en riktig skitbil. Säkert jättedyr också.

Skulle gjort mig av med den och skaffat något mer pålitligt.

Back