Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ser bra ut! Min fru uppskattar vår.Köpte detta billigare ryggstöds-kit på Amazon för $110 + $23 frakt med lite moms osv.
Det är för att min Camilla inte ska ramla av ifall gashandtaget för sig att luta handen lite. Det känns tungt och gediget, hoppas det funkar också. Det ska vara till min 2015 Dyna WG.
View attachment 517597
Bara att åka. Det är tufft i början men sen glider det på. Skit i bruden.Nu börjar det närma sig igen. Har semester nu, och jag vill åka utomlands på min Harley, helst till Tjeckien genom Danmark och Tyskland. Men ... det tar stopp liksom. Det nåt hårdkodat i synapserna som gör att jag får handsvett, och när jag kommer berätta om mina planer för Camilla så ... då kommer helvetet på jorden.
Nu vet jag inte om jag är rädd för själva åkturen, eller Camillas reaktion !? Det känns skitkusligt! Kanske måste fly bara, på natten, ut på hojen bara och köra söderut fort som fan innan någon hinner vakna. För när jag kommer till Skåne är det ju för långt att vända tillbaka, och kommer jag bara över plurret så ligger ju Prag runt hörnet.
.. det känns nästan som det gjorde när jag skulle flytta hemifrån! Men jag är ju över 50 nu, vad för slags ynkrygg är jag egentlgein?
Bara att åka. Det är tufft i början men sen glider det på. Skit i bruden.
Åk!Tackar för peppet. Ja, det lutar åt nåt sånt. Som Stenmark sa ".. bara åk".
Skicka damen till MallisTackar för peppet. Ja, det lutar åt nåt sånt. Som Stenmark sa ".. bara åk".
Skicka damen till Mallis![]()
Kör!Nu börjar det närma sig igen. Har semester nu, och jag vill åka utomlands på min Harley, helst till Tjeckien genom Danmark och Tyskland. Men ... det tar stopp liksom. Det nåt hårdkodat i synapserna som gör att jag får handsvett, och när jag kommer berätta om mina planer för Camilla så ... då kommer helvetet på jorden.
Nu vet jag inte om jag är rädd för själva åkturen, eller Camillas reaktion !? Det känns skitkusligt! Kanske måste fly bara, på natten, ut på hojen bara och köra söderut fort som fan innan någon hinner vakna. För när jag kommer till Skåne är det ju för långt att vända tillbaka, och kommer jag bara över plurret så ligger ju Prag runt hörnet.
.. det känns nästan som det gjorde när jag skulle flytta hemifrån! Men jag är ju över 50 nu, vad för slags ynkrygg är jag egentlgein?
Jag tror att det finns fördelar med att informera om planerna innan man drar iväg. Det borde öka möjligheterna till fortsatt samvaro efter resan.Nu börjar det närma sig igen. Har semester nu, och jag vill åka utomlands på min Harley, helst till Tjeckien genom Danmark och Tyskland. Men ... det tar stopp liksom. Det nåt hårdkodat i synapserna som gör att jag får handsvett, och när jag kommer berätta om mina planer för Camilla så ... då kommer helvetet på jorden.
Då va hon inget att ha heller. Finns massa brudar sist jag kollade. Bara man ALDRIG gifter sig så. Aldrig.Jag tror att det finns fördelar med att informera om planerna innan man drar iväg. Det borde öka möjligheterna till fortsatt samvaro efter resan.
En gammal bekant gick för att köpa tidningen och när han kom hem hade sambon flyttat ut. Hon hade inte uppskattat hans plötsliga infall att tillbringa några dagar på jazzfestival i Finland utan hade fått för sig att han skulle komma hem direkt.
Syd eller Nord?Skulle du köra så hör av dig. Jag kanske hakar på. Jag kan inte planera för skit. Jag får ringa chefen o höra om jag kan ta en vecka sådär bara. Harleyn är redan reggad på bron. Jag har bara inte heller kommit iväg. Kanske ett nytt bakdäck. Men det får vi ta på vägen isåfall. Jag har åkt till Korea på lösare grunder så åka till Tjeckien är ju som att gå till lokalbutiken.
Först det ena sen det andra.Syd eller Nord?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |