Befängt påstående då USA fortfarande är en avgörande bidragsgivare till Ukraina, går ju inte ta på allvar.För att Trump står sida vid sida med Putin, då kan han gott få kriga sina krig på egen hand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Befängt påstående då USA fortfarande är en avgörande bidragsgivare till Ukraina, går ju inte ta på allvar.För att Trump står sida vid sida med Putin, då kan han gott få kriga sina krig på egen hand.
Befängt påstående då USA fortfarande är en avgörande bidragsgivare till Ukraina, går ju inte ta på allvar.
Det här med att ducka frågor och börja fråga något helt annat är verkligen inte en positiv utveckling. Back on track nu.Vad hände med america first och ingen inblandning från USA i några krig?
Flyktingströmmar till Europa är väl det som skulle påverka oss. Iofs kanske vi kan börja skeppa alla över till USA så de tar det sociala ansvaret för krigen de ger sig in i i mellanöstern med?Vad är grejen, vad är risken? Att basmatiris blir dyrt, eller vad som nu odlas i Iran.
Snacka om överord, "enorma risker". För vem?
Kolla börsen, noll risk.
View attachment 516984
Jag tycker ändå det är rimligt att migranterna stannar men om de skall gå någonstans kan väl Europa ta dem eftersom USA löser problemen? Fair fördelning?Flyktingströmmar till Europa är väl det som skulle påverka oss. Iofs kanske vi kan börja skeppa alla över till USA så de tar det sociala ansvaret för krigen de ger sig in i i mellanöstern med?
Jag tycker inte det, usa har röjt runt i årtionden och indirekt orsakat mycket av problemen som Europa har nu, vi har redan betalat i förväg för det här kriget och usa borde ta sitt fulla ansvar.Jag tycker ändå det är rimligt att migranterna stannar men om de skall gå någonstans kan väl Europa ta dem eftersom USA löser problemen? Fair fördelning?
Agree to disagree then.Jag tycker inte det, usa har röjt runt i årtionden och indirekt orsakat mycket av problemen som worries har nu, vi har redan betalat i förväg för det här kriget och usa borde ta sitt fulla ansvar.
Bara att önska Israel lycka till. Irak misslyckades trots stöd från "Väst". Sadam Hussein mottog tex nycklarna till Detroit för sina försök slå ut Iran. Lite från Irans historiaJag har hört talas om att "bomba någon tillbaka till stenåldern", men om Israel lyckas få Iran till före 1979 är mycket vunnet.
Det är väl som (s) vallöfte om EU's lägsta arbetslöshet som när Sverige hade bland EU's högsta arbetslöshet, förvandlades av Magdalena Andersson till att "det är bra att fler söker sig ut på arbetsmarknaden".Vad hände med america first och ingen inblandning från USA i några krig?
Intressant, ett land som är berett dela med sig av sina kärnvapen.Nu hotar tydligen Pakistan Israel med kärnvapen om Israel använder kärnvapen mot Iran.
Inte lätt att hänga med i svängarna...
Generellt tycker jag inte någon ska använda kärnvapen.
Vi har teknologin och kunskapen, men saknar klyvbart material i den rena form som krävs.Intressant, ett land som är berett dela med sig av sina kärnvapen.
Kanske har Sverige chans att inhandla lite teknologi som vi saknar.
Varför hålla på och tillverka kärnvapen om man kan köpa det fixat och klart.Vi har teknologin och kunskapen, men saknar klyvbart material i den rena form som krävs.
Yes, klickade precis hem ett tiotal från amazon, eftersom jag har prime var det fri leverans med.Varför hålla på och tillverka kärnvapen om man kan köpa det fixat och klart.
Precis som vi t.ex köpt Leopard stridsvagnar och Patriot luftvärn ?
Tycker jag.
TT=Taco-ThreadRyktas om att gubb-sur vill släppa en "tactical nuke" på Iran.
På Iran, det jag sett av Iran är mest öken så en "tactical nuke" kommer med stor sannolikhet bara röra upp sand. Men ska gubben köra "spara amerikanska liv" typ Japan 1945 så blir det ju en eller 2 städer i Iran. Men den taktiken förutsätter ju att Iran inte har egna kärnvapen.Ryktas om att gubb-sur vill släppa en "tactical nuke" på Iran.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |