Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Jag har en momentnyckel som är 1/2" i adaptern där framme.
Jag behöver en förlängare som gör att jag kan ansluta mina små bits och då en T40.
Finns det ens en förlängare som går från 1/2" till det-jag-skall-ha-men-inte-vet-storleken-på?
Eller måste man gå via adapter?
Om man går via adapter med momentnyckel, blir det inte fel värden då iom adaptern är emellan eller kan man skita i det och köra på som vanligt iaf?
Är det en sådan här jag skall ha? Kan man byta ut de bitsen som sitter i hylsorna mot andra?
Jag har en förlängare som följde med i momentnyckellådan men kanske ska köpa denna då den är längre?
Jag behöver en förlängare som gör att jag kan ansluta mina små bits och då en T40.
Finns det ens en förlängare som går från 1/2" till det-jag-skall-ha-men-inte-vet-storleken-på?
Eller måste man gå via adapter?
Om man går via adapter med momentnyckel, blir det inte fel värden då iom adaptern är emellan eller kan man skita i det och köra på som vanligt iaf?
Är det en sådan här jag skall ha? Kan man byta ut de bitsen som sitter i hylsorna mot andra?
Bit socket set 1/2", allen key bits, 6 pcs.
Bit sockets for very high quality allen key bits. Fitted to socket holder with holes for wall mounting. Properties: Grooved grip: Grooved gri...
www.biltema.se
Jag har en förlängare som följde med i momentnyckellådan men kanske ska köpa denna då den är längre?
Förlängare 1/2", wobble, 400 mm
Förlängare med vinklingsbart "wobble"-hylsfäste för bättre åtkomlighet. Med hylsan i yttre läge blir den vinklingsbar och i inre läge blir den låst. E...
www.biltema.se