Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fLEsT grejor när han dör vinner!!Måste sluta köpa verktyg...... det här kom idag. Kedjenitverktyg, nivå gaffelolja o gaffeltätningsverktyg. Kommer max använda grejerna en eller två gånger innan jag lägger av med hoj. Hål i huvet.....
View attachment 514655
Kan man få en recension nu när säsongen är igång?En Aoocci C3 för att kunna köra Android Auto och navigering utan att skaka sönder telefonen på styret.
View attachment 507779
Nu har jag lärt mig att Calimoto inte stödjer Android Auto så jag har laddat ner Kurviger.
Edit: den kostade 1060:- via länk från "The Missenden Flyer".
Jag tycker att det funkar bra, men jag hade gärna haft skärmen på andra ledden för navigering. Det har kopplat ihop med telefonen utan problem varje gång. Telefonen drar mycket ström när den går med wifi till skärmen.Kan man få en recension nu när säsongen är igång?
Wifi, är det inte blåtand?Jag tycker att det funkar bra, men jag hade gärna haft skärmen på andra ledden för navigering. Det har kopplat ihop med telefonen utan problem varje gång. Telefonen drar mycket ström när den går med wifi till skärmen.
Den startar alltid wifi i telefonen, men det kanske är någon inställning i Android Auto. Jag tror att den använder BT för att synka, men wifi för data.Wifi, är det inte blåtand?
usch, vad var det för nåt?Straffskatt för motorcyklister.
3500 spänn.
Tror det kan vara kopplat till mängden gaspådrag?usch, vad var det för nåt?
Jag tror det hör ihop med detta:usch, vad var det för nåt?
Gött. Dags för säckpipa om något år kanskeEfter 2 år med cellon så har den börjat låta så pass bra att den inte stör så mycket längre. Men det var ju lätt fixat med en ny pipleksak
Precis som med cellon har jag tänkt lära mig helt själv med bara youtube som hjälp. Stråkinstrument och pianon är ju logiska på så vis att frekvensen ökar åt ena hållet i jämna steg så det är enkelt att bara känna sig fram så att säga. Men här var det knappar ta mig fan överallt och lite till och verkar inte hända någonting när man trycker på några av dom, kommer nog ta 2 år innan jag vet om det är fel på den eller inte
View attachment 515156View attachment 515157
Annars kan du ge bort den till dina vänners/ovänners barn...Efter 2 år med cellon så har den börjat låta så pass bra att den inte stör så mycket längre. Men det var ju lätt fixat med en ny pipleksak
Precis som med cellon har jag tänkt lära mig helt själv med bara youtube som hjälp. Stråkinstrument och pianon är ju logiska på så vis att frekvensen ökar åt ena hållet i jämna steg så det är enkelt att bara känna sig fram så att säga. Men här var det knappar ta mig fan överallt och lite till och verkar inte hända någonting när man trycker på några av dom, kommer nog ta 2 år innan jag vet om det är fel på den eller inte
I värsta fall så har jag köpt en 3D-tavla för 5000kr
Jag hade den härEfter 2 år med cellon så har den börjat låta så pass bra att den inte stör så mycket längre. Men det var ju lätt fixat med en ny pipleksak
I värsta fall så har jag köpt en 3D-tavla för 5000kr
Annars kan du ge bort den till dina vänners/ovänners barn...![]()
Hur ser man om det är en alt eller tenorsax??
Återigen har man lärt sig något nytt - tackarTenorsaxen är större och har en svängd överdel. Altsaxen följaktligen rak överdel och lite mindre. Sopransaxen ser nästan ut som ett n*gerben (klarinett) och barytonsaxen är större än tenorsaxen och har en extra kringla efter munstycket.
Det finns också en bassaxofon och en liten sopranino som ingen nånsin spelar på.
![]()
Skall man börja lira rekommenderar jag sopran- eller altsax då de är hyfsat lättspelade.
Med vänlig hälsning,
Eddie har jag lyssnat på sedan jag var 4 år typ, farsan hade alla hans LP skivor som jag spelade som barn. Och Saxofonen är en gammal favorit.Jag hade den härsom mental förebild när jag köpte min saxofon och jag har lyckats få fram några få toner.
Det har mest varit oljud när jag provat.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten