Detta är ett tecken på att man är gammal på riktigt när man fortfarande kör med tex-tv![]()
Fem sekunder så är man uppdaterad på om det hänt något av vikt. Ingen reklam. Fortfarande oslagbart.
Mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Detta är ett tecken på att man är gammal på riktigt när man fortfarande kör med tex-tv![]()
Hade det på min Optima och har det på hustruns Grandland och förstår inte varför det är så ovanligt.Fick min nya EV6 awd gt-line i tisdags och är så sjukt nöjd med den.
En klar uppgradering mot min 3 år gamla basmodell men jag hade kunnat skita i precis alla uppgraderingar om jag enbart fick behålla ventilationen i sätet, det är fan guds gåva till människan.
Har man aldrig blivit blåst i röven under färd förr så kan jag varmt (eller ännu bättre, svalt) rekommendera det.
Ingen aning faktiskt, har aldrig känt behovet av det.Hade det på min Optima och har det på hustruns Grandland och förstår inte varför det är så ovanligt.
Går det att få EV6 med utdragbart lårstöd?
Jag fick ont i benen av stolarna i den EV6 jag provade, men resten av bilen gillar jag.Ingen aning faktiskt, har aldrig känt behovet av det.
Om något så skulle jag nog säga att stolarna i min budget EV6 var något lite skönare än i denna, men rövfläkten väger mer än väl upp för allt det.
Kan också vara så att jag inte hittat riktigt rätt inställning än.
Har aldrig suttit så skönt som i min förra, längre sträckor på 6-8 timmar var en ren fröjd och man kände sig aldrig stel.
Polestar är väl inte så illa, förvisso 3 år sen jag provkörde en men vill minnas att det var en ganska trevlig bil.Jag fick ont i benen av stolarna i den EV6 jag provade, men resten av bilen gillar jag.
Jag får väl åka Polestar tills jag dör...
Att reduktionen går tokigt till är en sak, men helt ärligt…vad gör dessa 1700 på konsumentskyddsmyndigheten som gynnar konsumenterna ?Komplotten tätnar…
![]()
Mvh
Regen (alt stark motorbroms på fossilbilar) är främst bekvämlighet för migHandlar inte om regenereringen utan om att använda el resp bensin när de är som effektivast. El skjuter på vid start och acceleration, regenererar en smula men framförallt kan bensinmotorn jobba optimalt och inte behöva stå på tomgång.
Särskilt i stadstrafik tjänar man mycket på det vilket är själva idén. Landsvägstrafik ger mindre skillnad.
Mvh
Att reduktionen går tokigt till är en sak, men helt ärligt…vad gör dessa 1700 på konsumentskyddsmyndigheten som gynnar konsumenterna ?
Helt ärligt BrooklynS, vad är detta för oförskämt svar? Hade inte förväntat mig dessa personangrepp från dig.Har du sovit under en sten eller är du helt obekant med USA-s konsumentskydd?
I många delar överlägset resten av världens. Titta bara på antalet tvingande återkallelser för tillverkare eller förlängda garantier för konsumenter.
Antalet anställda motsvarar om det i sammanhanget fullständigt tandlösa Konsumentverket skulle ha 48 anställda. De har 190.
Är det du, Musk?
Mvh
Anmäl till moderator, någon måtta får det vara!Helt ärligt BrooklynS, vad är detta för oförskämt svar? Hade inte förväntat mig dessa personangrepp från dig.
Ont i benen? Pga vad?Jag fick ont i benen av stolarna i den EV6 jag provade, men resten av bilen gillar jag.
Jag får väl åka Polestar tills jag dör...
Helt ärligt BrooklynS, vad är detta för oförskämt svar? Hade inte förväntat mig dessa personangrepp från dig.
Att all vikt ligger på hälarna och bakre delen av låren. Sittytan är för kort så benen hänger i luften. Hade ratten gått att justera längre bakåt hade jag fått lite stöd. På bilar med utdragbara lårstöd funkar det bättre.Ont i benen? Pga vad?
Att all vikt ligger på hälarna och bakre delen av låren. Sittytan är för kort så benen hänger i luften. Hade ratten gått att justera längre bakåt hade jag fått lite stöd. På bilar med utdragbara lårstöd funkar det bättre.
Har du extremt långa ben?Att all vikt ligger på hälarna och bakre delen av låren. Sittytan är för kort så benen hänger i luften. Hade ratten gått att justera längre bakåt hade jag fått lite stöd. På bilar med utdragbara lårstöd funkar det bättre.
Jag gillar inte att sitta som på en köksstol. Mitt balanssinne uppskattar inte att jag är för högt över rollcenter. För några år sen hade jag en Mazda MX5 och tyckte att stolen satt för högt i den.Prova att sitta högre. Är man lite lång är det ofta bättre att komma upp lite från golvet då det gör susen för många vinklar i kroppen. På kuppen ser man ofta bättre.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT