En gammelporsche hade ju varit kungligt att mullra runt i! :Bugar
Har själv en e46 325ti som bruksbil. Den är helt ok men rätt sliten. Ska inom kort få en trelitersmotor från en 330i transplanterad. Annars är en välskött e46:a trevlig tycker jag. Vissa typfel finns men är oftast åtgärdade annars...
Stämmer också in i kören för galaxy note. Har tvåan och är supernöjd. Stort batteri och stor skärm vänjer man sig fort med. Så nu när skärmen spruckit på min känns det nästan bättre att uppgradera till en 3:a istället för att lägga pengar på skärmbyte...:gnissla
En sån suzuki pv50 som fanns på bild i tråden tror jag inte heller finns intypade som mopeder i sverige. Väldigt vanliga i finland. Har en sån själv. Exakt samma motor som i gamla luftkylda rm80 fast med mindre cylle. Med andra ord går det att få bra fart i den. :yoparty
Ja det får nog bli en sån till vintern. Få tag i nån billig att göra lite vinterpyssel. Typ byta kamrem. Gissar att eftersom det är franskt så är bilen byggd runt kamremmen. :huvet
Jomen visst fan går det väl in? Har åkt för många år sedan med en crf450 i en expert. Vet inte riktigt om själva mellanväggen eller annat skiljer mellan jumpy/expert eller mellan årsmodeller? Har sett en längre variant också men verkar ovanlig.
Caravelle/transporter må vara bra bilar, men de lite nyare är för dyra och för stora tror jag. Vill ha en smidig bil. Så en tresitsig expert som man kan använda som kombinerad hojtransport/verktygskjul/mobilt soprum/byggvarutransport är perfekt i mina ögon.
Dessutom är jag lite nojig över att...
Lånar tråden lite; jag funderar på en jumpy/expert/scudo.
Visst fasen går väl en enduro/motard in i såna?
Tanken är att åka till jobbet med den i veckorna och med hojen lastad på helgerna.
Har kikat på 2.0hdi helst med webasto och ac. Vad ska jag akta mig för? Visst det är franskt men även rätt...