Been there, done that!
Fast inte så högt....
Det jobbiga efter det krönet är att hinna bromsa innan s-kurvan om man flyger så där mycket.
Såg även lite snygga bilder på dom som klämde på lite väl mycket där och gjorde en "stålmannen" och skrotade hojen.
Hur som helst så är det en fantastisk...
Det finns en aspekt till på att det är viktigt att siffrorna syns och det är publiken! Som åskådare så är det skittrist att inte kunna se vad det är för nummer på hojen för att sen kunna kolla upp vad det är för förare i programmet. Särskilt svårt är det ju att särskilja rookie-förarna eftersom...
Det är kanske inte omöjligt... Men det som behöver göras på den är att byta kolvar, förmodligen nikasila om cylindrarna och renovera veven då det är ett ganska stort glapp i vevstakslagret.
Om du dessutom kan se till så att jag kommer i rejsstället igen så blir det väldigt billigt! :banana
Eftersom jag är lätt dement så har jag glömt bort vilket startnummer det var på hojen som hade Arrow-burkar på hojen i 250 SP. Det är väl inte tillåtet?!?
Hoppas dessutom att det inte dyker upp några motarder i 250 SP...
Jag hade en plats men var tvungen att avboka då jag inte har nåt att åka på för tillfället. Men jag vet inte om DP har fyllt min plats redan. Om han inte har gjort det så är den till salu.
Nu har jag äntligen fått lite tid och ork över till att tag i att fixa hojen så att man kanske åtminstone kan vara med på B-racet på Sviestad. Men jag är lite osäker på om cylindrarna är i så dåligt skick som jag tror, så jag har lagt upp lite bilder här och tänkte om det kanske är någon som...