Racet från linköping?

racerskalman skrev:
Bra! Hur snart kan Du skicka det? Kan digitalisera det åt dig från videokassetten om Du vill... PM-a mig!
Jag är också intresserad av en video- eller DVD-kopia!

:hoppa

Jag kan ha missförstått det, men enligt Nordgren ska alla race gå att köpa på en DVD efter säsongen.

SportExpressen sänder repris idag kl 17:00!

Nån som har ett program där man kan göra om vob-filer till avi????

Relapse skrev:
Jag är inte säker, men gör inte "DVD Shrink" det? Hursomhelst så finns en drös med dvd-backupinfo på sajten http://doom9.net, kolla där så borde du hitta nåt som passar.

Fixat!
Har inslaget i avi-format nu.
Nån som kan hosta?

Måste säga att jag diggar årets produktion stenhårt, credz till Nordgren, förare och sponsorer som åstadkommit detta. Visst kan saker och ting bli ännu bättre men den redan befintliga nivån tycker jag är klart proffsig! :tummenupp Lite oroad dock över vad vissa sponsorer säger dock då många banners syns rätt dåligt. Det vore tragiskt om vi inte kunde fortsätta att få till tv-sändningar även kommande säsonger.

Sponsorerna, förutom de som köpt tv-tid som sponsorer av programmen, måste nog visas tydligare än vad som blir resultatet nu.
Annars är det ju ett steg i rätt riktning. Bra jobbat av de som var inblandade.

Åter igen alldeles för mycket av ett sammandrag än en sändning från SM. Varför får vi inte se hela rejsen? Mycket trist och kort. Macho Woman sa till mig att t.ex min fajt med Lilja filmades och blev schyst. Men inte ett jota från det? utan man följer 2-3 totala varv å sen är det över?

Dock vill jag säga att kvaliten blev genast mycket bättre med den nya kommentatorn och sättet att filma.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan