Jag råkar ha en ny sådan platta liggande i originalskick till en 99:a
Den blev över när jag byggde min Turbo-R1.
Kan säljas för halva nypriset om någon behöver.
Prova att sätta i ett större lågfartsmunstycke...
Det låter nämligen som att den går lite magert.... du kanske har monterat ett K&N luftfilter eller nått annat som gör att den får mer luft.
Har du kollat så att du har rätt huvudmunstycke?? Det gör du enklast genom att med en varm motor gasa...
Om man ska tappa ur oljan så bör man väl göra det med en plugg i botten av tråget... inte en bit upp på motorn... :kocko
Skulle heller inte rekommendera att lägga kedjan i oljan eftersom halva mc:n kommer att vara nerklenad av olja sen när du kört en sväng med den kedjan. :rolleyes:
Varför ska du ta bort den? :va
Det är troligen bara en plugg in till oljekanalen.
Edit: läste en gång till och såg oljeläckage.... bara att skruva på, den är förmodligen tätad med en O-ring eller koppar/alu-bricka.
Jag lider med dej men du fick iaf tbax din hoj.
Jag blev av med min Turbo-R1 för ett år sen... det var inte roligt.
Nu har jag alltid hojen ordentligt fastlåst och larmad.
Ett skott :kulspruta i pannan vore det enda rätta på alla mc-tjuvar (oavsett om de är invandrare eller svenskar).
Att...
Det vet du väl... att med en sådan fin hoj är det bara att lägga ner och ingenting skrapar i förutom sidostödet (fotpinnarnas extrapiggar är givetvis bortskruvade redan).
Funderar på skruva bort sidostödet nästa gång med, känns onödigt att slita ut stödet på banåkning.
Mera nedlägg åt folket...