MickeZX7R
Posör
- Ska prova det sedan, så snart jag verifierat att den verkligen är vänstergängad. Satans HD till att krångla med tum o felgängor.Förmodligen limmad (loctitad), värm med garagefönen till ca 100 C så går det nog lättare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- Ska prova det sedan, så snart jag verifierat att den verkligen är vänstergängad. Satans HD till att krångla med tum o felgängor.Förmodligen limmad (loctitad), värm med garagefönen till ca 100 C så går det nog lättare.
Syns ingen del av gängan?- Tack, för den är väl vänstergängad, den lille bövelen?
Hur länge jobbade du i försvarsmakten?Jag träffade min nuvarande fru när jag var kadett. Hennes bilintresserade far gillade inte hennes Renault och tjatade på henne att hon borde skaffa en kadett! Tror inte han hade tänkt sig en 193 cm lång och tanig yngling dock![]()
- Nänä, den är dikt an stenhårt.Syns ingen del av gängan?
Ryckte in hösten 90 sedan rullade det på med OHS direkt efter men hängde upp den gröna kostymen redan 98 då jag inte såg någon framtid för Flygvapnet i södra Sverige.Hur länge jobbade du i försvarsmakten?
Jag var där ca12år
Sök på youtube "sportster drive sprocket removal" - finns en del där, men eftersom du inte säger annat än Sportster så är det svårt att gissa sig till årsmodell, verkar som att drivningen bytt sida någon gångJag inte får loss den förbenade drevmuttern på Sportstern
Två olika mutterdragare har fått jobba sig varma utan att den rubbats en millimeter.
|
Finslipning av Ducati-crossarna till 2027
Pressrelease, Borgo Panigal... |
|
|
Nytt i MotoGP till 2027
MotoGP inför nytt helgforma... |
|
|
Fyra nya Triumph-modeller
En helt ny Bonneville T40, ... |
|